iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Mobile Vikings (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/)
-   -   Mobilevikings.com (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/30229-mobilevikings-com.html)

Reiko 21-12-12 17:14

zou er iemand weten hoe het komt dat ik mijn netwerkinstellingen regelmatig opnieuw moet invoeren? precies of ze gewist worden?!

Urbanfoto 22-12-12 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiko (Bericht 862215)
zou er iemand weten hoe het komt dat ik mijn netwerkinstellingen regelmatig opnieuw moet invoeren? precies of ze gewist worden?!

Heb iik ook bij Proximus. Zeker bij een ios update van de iPhone.
Raar!

WDS001 22-12-12 13:16

Dat is altijd zo na een software-update.

Kurt V 25-12-12 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reiko (Bericht 862215)
zou er iemand weten hoe het komt dat ik mijn netwerkinstellingen regelmatig opnieuw moet invoeren? precies of ze gewist worden?!

Vriendin van mij heeft dit ook regelmatig voor dat alle netwerkinstellingen gewist zijn. En niet enkel bij software update. Is wel best vervelend.

Het gaat hier dan wel over Proximus.

apotheosis 25-12-12 15:09

Ik heb proximus, kom ik alleen eens tegen als de Phone mss zou vast gelopen zijn of er een update is geweest.

Kurt V 25-12-12 15:35

Zelf heb ik er ook geen probleem mee, is enkel met de iPhone van mijn vriendin. Nochtans zijn alle instellingen hetzelfde.

iceblue 28-01-13 12:10

Hier een oplossing voor het probleem:

Tip from Doctor Viking #12: iPhone and iPad Internet settings | Mobile Vikings Blog

BaeyensV 25-08-13 00:36

Ik zou overschakelen van Generation Connect naar MV. Dit omwille dat je de mogelijkheid hebt voor 3GB internet ipv 2.

Iemand die weet of er veel verschil is ivg met 3G netwerk?

Bedankt!

apotheosis 28-08-13 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BaeyensV (Bericht 908767)
Ik zou overschakelen van Generation Connect naar MV. Dit omwille dat je de mogelijkheid hebt voor 3GB internet ipv 2.

Iemand die weet of er veel verschil is ivg met 3G netwerk?

Bedankt!

#152*1# (kost 10 euro en is uiteraard 1 maand geldig).

Zo heb je 500MB extra bij GC en de 10 euro gaat van je belkrediet af.

Via bellen doen (invoeren).

belgiumiphone 05-09-13 11:18

Valt het jullie ook op dat Base zijn 3G-netwerk (gebruikt door Mobile Vikings) in een razend tempo heeft verbeterd? In Gent heb ik tegenwoordig 16MB/s download en 2,8 MB/s upload snelheid. In Brussel is dit 7 respectievelijk 2 MB/S.

Base heeft nu een beter 3G-netwerk dan Mobistar. Stond enkele dagen geleden ook in de gazetten.

dannyro 11-09-13 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 910266)
Valt het jullie ook op dat Base zijn 3G-netwerk (gebruikt door Mobile Vikings) in een razend tempo heeft verbeterd? In Gent heb ik tegenwoordig 16MB/s download en 2,8 MB/s upload snelheid. In Brussel is dit 7 respectievelijk 2 MB/S.

Base heeft nu een beter 3G-netwerk dan Mobistar. Stond enkele dagen geleden ook in de gazetten.

Mij valt het op dat het 3G netwerk van MV (Base) slechter wordt met de dag. Aan de kust, De Haan-Bredene is het gewoon niet meer te doen, zo slecht. Ik ben deze week overgeschakeld naar Generation Connect. MV is wat lang blijven stilstaan....

apotheosis 13-09-13 18:33

Tegestrijdige verhalen hier over de 3G bij MV :).

dannyro 14-09-13 10:35

Ach, in de grote steden is dat wel allemaal oke hoor. Maar vorig jaar hadden we aan de Belgische kust een redelijk goed 3G bereik via MV (Base), maar dit jaar viel het tegen. Zelfs met 3G verbinding was het een ramp. Vandaar mijn overstap naar Proximus. Ik heb het ook gemeld aan MV.

Guest-20180925190238 14-09-13 10:43

Ik ken het netwerk van MV/Base niet maar ik kan je wel vertellen dat als er op een zonnige zomerdag tienduizenden toeristen, met hun smartphone, naar de kust trekken alle netwerken overbelast zijn. De bandbreedte op de netwerken is niet oneindig, die moet gedeeld worden met alle gebruikers.

Die overbelasting kan je ook zien op de snelwegen naar de kust. Daar staan ook lange files. :-)

dannyro 14-09-13 10:50

Dat is zeker waar, timosha, maar ik verblijf ong. 6 maanden per jaar aan zee, en dit jaar was het povertjes hoor. Zelfs vorige week nog. Mijn vrouw haar iPhone was al overgezet naar Generation connect, en via thetering was Internet op de iPad eindelijk normaal. Ik weet ook niet wat er de laatste maanden aan de gang is met het Base netwerk, maar ik was er tevreden over tot dit jaar.

Kevin 26-01-14 12:52

Hoe geraken jullie aan 4G met MV? Ik zie dat een aantal gebruikers gebruik kunnen maken van 4G, maar ik vind zelfs niet eens een schakelaar in mijn telefoon.

Reiko 26-01-14 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 947409)
Hoe geraken jullie aan 4G met MV? Ik zie dat een aantal gebruikers gebruik kunnen maken van 4G, maar ik vind zelfs niet eens een schakelaar in mijn telefoon.

Met een iPhone 4 gaat dit niet! En er is een topic hierover ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.