BASE klaagt Apple’s 4G beleid aan discussie in Base forum; ( verdwijnt na registratie ) Als nu Proximus ook zou willen meedoen ... BASE klaagt Apple?s 4G beleid aan | Apple Nieuws Vlaanderen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BASE klaagt Apple’s 4G beleid aan
Als nu Proximus ook zou willen meedoen ...
BASE klaagt Apple?s 4G beleid aan | Apple Nieuws Vlaanderen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik lees nergens in die blog dat Base een rechtszaak tegen Apple aanhangig heeft gemaakt bij de bevoegde Handelsrechtbank in Brussel. Waar is Base dan aan het aanklagen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik ook gelezen. Dat is preken voor de eigen parochie. Als Base en Proximus van mening zijn dat Apple hen discrimineert moeten zij een rechtszaak aanhangig maken. Over zo'n geding heb ik tot op heden niets gelezen in serieuze kranten zoals De Standaard of Le Soir.
|
|
|||
|
|||
Ze klagen ze niet effectief aan. Ze klagen alleen over het feit dat ze achtergesteld worden tegenover een andere provider in België. (Mobistar). Dit zijn namelijk de enige met een 4G licentie.
Maar in dit artikel staat dan weer dat ze binnenkort 4G krijgen. Of ik moet het verkeerd lezen. Base, Belgacom en Mobistar bemachtigen 800MHz 4G-frequentie - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|