Turkije discussie in Base forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort ga ik naar Turkije voor 10 dagen ( Europees kampioenschap Amp FOOTBALL) zag dat Base ook speciale Turkse simkaart aanbied !! iemand daar ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Turkije
Binnenkort ga ik naar Turkije voor 10 dagen ( Europees kampioenschap Amp FOOTBALL) zag dat Base ook speciale Turkse simkaart aanbied !! iemand daar ervaring mee? Want geen zin in te dure factuur, Daarom dacht ik aan dit hier:Türk Telekom - Mobile
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Godjumenas Scooter! Ge gaat toch niet naar het sultanaat Erdostan van sultan Erdogan Pasja. Als ze u daar in de bak steken dan roep maar.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben eens binnen geweest in Base en zij verkopen dat inderdaad zulke simkaarten lijkt mij best want ga geen tijd hebben om naar Turkse Gsm winkel te lopen voor registratie van simkaart daar !!
|
|
|||
|
|||
Ik wens u heel veel succes in Erdostan. Kom behouden terug.
|
|
|||
|
|||
Dzjeezes man, wie gaat er nu nog naar Turkije haha.
Spanje is beter maar het is 200 euro ofzo duurder zeker daarmee gaan velen dan maar naar Turkije. En als Vlaming zijnde zien ze der me sowieso niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 September 2017 om 11:14 ---------- Bedankt Timosha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zondag vertrekken we dus bij Base binnen gesprongen hier in de buurt maar die verkochten zo een kaarten niet meer dus maar toch een bundel laten activeren via mijn provider!! We zullen maar best zoveel mogelijk op Wi-Fi gaan !
|
|
||||
|
||||
Veilig en gezond terug
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wandelen in Turkije | kempovic | iPad Navigatie | 3 | 14-04-12 11:04 |
iPhone 4 Turkije | Doblie | iPhone algemeen | 23 | 16-08-10 16:08 |
waarschijnlijk 15 sept in turkije | ipodpino | Archief | 15 | 20-09-08 03:19 |
Hup Turkije hup | Michael | Archief | 53 | 01-07-08 22:56 |
|
|