iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Telenet Hotspot & EDGE (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/1535-telenet-hotspot-and-edge.html)

Tjakka 28-10-07 13:30

Telenet Hotspot & EDGE
 
Aangezien Telenet de meeste hotspots heeft in vlaanderen dacht ik dat ik daar zou moeten zijn met mn IPhoon. Iemand al werkend gehad op Hotspot van TN?

2 de vraag is; werkt EDGE via Telenet (mobi*)?

Thx

Tjakks


Sent from my iPHONE

Tjakka 29-10-07 17:33

okey Telenet HotSpot werkt....beetje omslachtig elke keer inloggen via webbrowser. Zou er geen scriptje kunnen zijn wat dit voor je doet ?

nu nog de EDGE settings via telenet (mobi*) iemand een idee?

thx

Tjakka

croiman 30-12-07 13:21

antwerpen, hasselt centrum, hasselt carrfour, tongeren centrum, overal telenethotspot tegen gekomen, en t werkt keer op keer. kan gewoon mijn mail ontvangen surfen enz.....

mobistar? kijken op de mobistar site, daar vind je de manuele instellingen,
voor proximus is dit: apn/vpn : internet.proximus.be gebruiker: wap paswoord: wap

corsake 30-12-07 14:00

mobistar settings

apn : mworld.be
gebruikersnaam : mobistar
wachtwoord : mobistar
:)

b-boy 30-12-07 22:57

de apn bij M* is afhankelijk van je abo er zijn verschillende mogelijkheden.

welk abonnementsformule heb je ?

corsake 30-12-07 23:14

voila :), ge hebt maar 2 mogelijkheden



Mobistar

b-boy 02-01-08 11:14

nie echt ;-p

je hebt internet.be , web.pro.be, mworld.be dit zijn er zeker al drie van bij M*

alextam 03-01-08 23:20

Ey,

Hoe stel je je iphone in voor telenet hotspot??

Cheers

croiman 04-01-08 08:39

hoef je niks voor in te stellen, gewoon zoeken na netwerk, als je telenethotspot vind gewoon selecteren, daar is geen paswoord vo nodig

alextam 04-01-08 10:49

Kan ik dan via een telenethotspot jailbreaken? Want heb thuis geen wi-fi :s

croiman 04-01-08 11:00

dat gaat zeker, gewoon omdat je na de site ga van jailbreackme.com gaat

alextam 04-01-08 11:18

maar vindt ie die Wi-Fi verbinding tijdens dat jailbreak proces?

croiman 04-01-08 11:34

tuurlijk da, waarom zou die da nie vinden, Wi-Fi is Wi-Fi, en telenethotspot zou nog makkelijker moeten zijn, omdat je geen paswoord hoeft te geven

mathphone 17-01-08 18:42

hallo, ik zat woensdag middag in het station van sint-niklaas en had daar telenet hotspot, ik kon alleen op de site van NMBS en niks anders! Ik dacht oke, cva, ik ging met de trein naar antwerpen en had daar ook ergens een telenet hotspot, ik kan weer alleen op de site van telenet, en niks anders, heb geprobeerd google, maar hij kwam automatisch trg??

Weet iemand meer :) , alvast bedankt

MVG Mathieu

croiman 17-01-08 18:44

t kan zijn dat t beperkte toegang is, alleen de sites die over hun gaat.

Vonny 18-01-08 12:39

ik zit met het probleem dat als ik thuis op Wi-Fi (skynet) inlog, ik kan surfen EN mailen.
De moment ik ergens anders een Wi-Fi punt vind kan ik NIET mailen.
Moet ik dan in de instellingen uitgaande hostnaam telenet instellingen de gegevens inzetten? Dus het is op goed geluk want je weet toch niet met welke provider je op dat moment verbinding hebt?

macfreaker 18-01-08 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vonny (Bericht 43140)
ik zit met het probleem dat als ik thuis op Wi-Fi (skynet) inlog, ik kan surfen EN mailen.
De moment ik ergens anders een Wi-Fi punt vind kan ik NIET mailen.
Moet ik dan in de instellingen uitgaande hostnaam telenet instellingen de gegevens inzetten? Dus het is op goed geluk want je weet toch niet met welke provider je op dat moment verbinding hebt?

Je kan misschien eens zoeken op het net of er geen mailservers zijn die je kan gebruiken ongeacht waar je ingelogd bent. Waarschijnlijk bestaan die wel en eens googlen kan het on misschien vertellen.Heb er al ééntje gevonden.
BNHS FREE SMTP

Je kan deze eens proberen.

croiman 18-01-08 12:44

izymail neemt alles aan, ik heb geen probleem, bij maten thuis, int stad telenet hotspot maakt nie uit waar of welk network, ik kan ALTIJD surfen, email kijken enz....

Vonny 18-01-08 12:47

ik check het
thanks guys !!!

dus in mijn account ENKEL bij uitgaande mailserver, bij hostnaam iets invullen?

momenteel staat er "relay.skynet.be

macfreaker 18-01-08 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 43146)
izymail neemt alles aan, ik heb geen probleem, bij maten thuis, int stad telenet hotspot maakt nie uit waar of welk network, ik kan ALTIJD surfen, email kijken enz....

Is deze dan niet betalend ? Ik dacht van wel maar kan verkeerd zijn hoor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.