Telenet Hotspot & EDGE discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien Telenet de meeste hotspots heeft in vlaanderen dacht ik dat ik daar zou moeten zijn met mn IPhoon. Iemand al werkend gehad op Hotspot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telenet Hotspot & EDGE
Aangezien Telenet de meeste hotspots heeft in vlaanderen dacht ik dat ik daar zou moeten zijn met mn IPhoon. Iemand al werkend gehad op Hotspot van TN?
2 de vraag is; werkt EDGE via Telenet (mobi*)? Thx Tjakks Sent from my iPHONE |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
okey Telenet HotSpot werkt....beetje omslachtig elke keer inloggen via webbrowser. Zou er geen scriptje kunnen zijn wat dit voor je doet ?
nu nog de EDGE settings via telenet (mobi*) iemand een idee? thx Tjakka |
|
||||
|
||||
antwerpen, hasselt centrum, hasselt carrfour, tongeren centrum, overal telenethotspot tegen gekomen, en t werkt keer op keer. kan gewoon mijn mail ontvangen surfen enz.....
mobistar? kijken op de mobistar site, daar vind je de manuele instellingen, voor proximus is dit: apn/vpn : internet.proximus.be gebruiker: wap paswoord: wap |
|
|||
|
|||
mobistar settings
apn : mworld.be gebruikersnaam : mobistar wachtwoord : mobistar Laatst gewijzigd door corsake; 31-12-07 om 00:18. |
|
|||
|
|||
de apn bij M* is afhankelijk van je abo er zijn verschillende mogelijkheden.
welk abonnementsformule heb je ? |
|
|||
|
|||
nie echt ;-p
je hebt internet.be , web.pro.be, mworld.be dit zijn er zeker al drie van bij M* |
|
|||
|
|||
Ey,
Hoe stel je je iphone in voor telenet hotspot?? Cheers |
|
||||
|
||||
hoef je niks voor in te stellen, gewoon zoeken na netwerk, als je telenethotspot vind gewoon selecteren, daar is geen paswoord vo nodig
|
|
|||
|
|||
Kan ik dan via een telenethotspot jailbreaken? Want heb thuis geen wi-fi :s
|
|
||||
|
||||
dat gaat zeker, gewoon omdat je na de site ga van jailbreackme.com gaat
|
|
|||
|
|||
maar vindt ie die Wi-Fi verbinding tijdens dat jailbreak proces?
|
|
||||
|
||||
tuurlijk da, waarom zou die da nie vinden, Wi-Fi is Wi-Fi, en telenethotspot zou nog makkelijker moeten zijn, omdat je geen paswoord hoeft te geven
|
|
|||
|
|||
hallo, ik zat woensdag middag in het station van sint-niklaas en had daar telenet hotspot, ik kon alleen op de site van NMBS en niks anders! Ik dacht oke, cva, ik ging met de trein naar antwerpen en had daar ook ergens een telenet hotspot, ik kan weer alleen op de site van telenet, en niks anders, heb geprobeerd google, maar hij kwam automatisch trg??
Weet iemand meer , alvast bedankt MVG Mathieu |
|
||||
|
||||
t kan zijn dat t beperkte toegang is, alleen de sites die over hun gaat.
|
|
||||
|
||||
ik zit met het probleem dat als ik thuis op Wi-Fi (skynet) inlog, ik kan surfen EN mailen.
De moment ik ergens anders een Wi-Fi punt vind kan ik NIET mailen. Moet ik dan in de instellingen uitgaande hostnaam telenet instellingen de gegevens inzetten? Dus het is op goed geluk want je weet toch niet met welke provider je op dat moment verbinding hebt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
BNHS FREE SMTP Je kan deze eens proberen. Laatst gewijzigd door macfreaker; 18-01-08 om 13:46. |
|
||||
|
||||
izymail neemt alles aan, ik heb geen probleem, bij maten thuis, int stad telenet hotspot maakt nie uit waar of welk network, ik kan ALTIJD surfen, email kijken enz....
|
|
||||
|
||||
ik check het
thanks guys !!! dus in mijn account ENKEL bij uitgaande mailserver, bij hostnaam iets invullen? momenteel staat er "relay.skynet.be Laatst gewijzigd door Vonny; 18-01-08 om 13:51. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Telenet & contactpersonen | Oendt | Overige providers België | 1 | 01-03-11 16:19 |
Telenet (IDTV) & Elgato Hybride | Undertaxxx | Desktop-applicaties | 1 | 10-02-10 22:38 |
Settings 3G & EDGE | Cable | Archief | 1 | 31-12-09 17:00 |
België: Nieuwe Telenet Mobile diensten & prijzen | wvy | Overige providers België | 1 | 05-07-09 11:50 |
België: Telenet & iPhone / Edge | wvy | Overige providers België | 1 | 10-09-08 20:30 |
|
|