iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Netwerk problemen Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/30159-netwerk-problemen-proximus.html)

Pieterfrans 23-09-09 20:05

ha sorry, k zie het in jouw profiel...
k vraag me af: ligt het nu aan die 3.1 op mijn iphone?

Scooter 23-09-09 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieterfrans (Bericht 355830)
hey bedankt voor de reactie...
ik heb al eens gerestored.
nu heb ik "push" afgezet... zien of die nu werkt. 3G moet alleszins opblijven, anders is er zeker geen ontvangst.

scooter, welke iphone heb je en welke OS?
pieter

Iphone GS 3 16GB wit os 3.1 (door dom foutje van mij nu moet ik uiteraard wachten voor jailbreak):mad::cool:!

rumble101 25-09-09 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieterfrans (Bericht 355831)
k vraag me af: ligt het nu aan die 3.1 op mijn
iphone?

Neen, want ik zit nog steeds op 3.01 en nog steeds geen bereik als mijn 3G afstaat. Ik vind dat niet zo erg, want ik vertoef meestal op plaatsen waar ik 100% bereik heb met 3G, en 'k heb nog altijd een GSM van het werk waarmee ik het meeste bel.

zeezotje 16-10-09 16:58

Hallo iedereen :confused:

hier ook niets dan problemen
steek ik mijn proximus abonnement kaart er dan ben ik niet bereikbaar
steek ik mijn proximus pay&go kaart erin doet ie het wel

erg vervelend, daar ik eigenlijk die pay&go nooit gebruik

dan koop je eens zo'n gesofisticeerd (lees duur) toestel, kan er niet mee bellen

mss verhuizen naar Amerika ?? pfffffff :mad:

stijnvw 16-10-09 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeezotje (Bericht 368520)
Hallo iedereen :confused:

hier ook niets dan problemen
steek ik mijn proximus abonnement kaart er dan ben ik niet bereikbaar
steek ik mijn proximus pay&go kaart erin doet ie het wel

erg vervelend, daar ik eigenlijk die pay&go nooit gebruik

dan koop je eens zo'n gesofisticeerd (lees duur) toestel, kan er niet mee bellen

mss verhuizen naar Amerika ?? pfffffff :mad:


of een andere provider overwegen? Mobistar is anders ook ni slecht

Scooter 17-10-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeezotje (Bericht 368520)
Hallo iedereen :confused:

hier ook niets dan problemen
steek ik mijn proximus abonnement kaart er dan ben ik niet bereikbaar
steek ik mijn proximus pay&go kaart erin doet ie het wel

erg vervelend, daar ik eigenlijk die pay&go nooit gebruik

dan koop je eens zo'n gesofisticeerd (lees duur) toestel, kan er niet mee bellen

mss verhuizen naar Amerika ?? pfffffff :mad:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnvw (Bericht 368569)
of een andere provider overwegen? Mobistar is anders ook ni slecht

Ligt het dan niet aan de simkaart bv

apotheosis 18-10-09 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeezotje (Bericht 368520)
Hallo iedereen :confused:

hier ook niets dan problemen
steek ik mijn proximus abonnement kaart er dan ben ik niet bereikbaar
steek ik mijn proximus pay&go kaart erin doet ie het wel

erg vervelend, daar ik eigenlijk die pay&go nooit gebruik

dan koop je eens zo'n gesofisticeerd (lees duur) toestel, kan er niet mee bellen

mss verhuizen naar Amerika ?? pfffffff :mad:

Ga naar proximus winkel,laat ze daar maar eens prutsen en doen dan zien ze zelf het bv niet gaat en vraag dan of je gewoon een nieuwkaartje krijgt?

rumble101 22-10-09 08:29

Sinds gisteren geen 3G netwerk meer via Proximus netwerk: De Morgen Multimedia - Proximus heeft technisch probleem met 3G-netwerk (629683)

Scooter 22-10-09 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 (Bericht 372297)
Sinds gisteren geen 3G netwerk meer via Proximus netwerk: De Morgen Multimedia - Proximus heeft technisch probleem met 3G-netwerk (629683)

Gisteren voormiddag had ik er idd last van maar het heeft maar een halfuurtje geduurd

rumble101 22-10-09 09:09

Contact opgenomen met de klantendienst en blijkbaar hebben ze me afgesloten van het netwerk wegens onbetaalde facturen.
Bij mijn eerste factuur hadden ze het Mobile internet tarief vergeten activeren waardoor ik een ongelofelijke hoge factuur kreeg gepresenteerd. Men ging dit via credit nota's in orde brengen (Meneer, je hoeft niks te betalen... alles komt in orde) en nog steeds krijg ik een factuur + creditnota met de melding ik nog tegoed heb van Proximus, maar blijkbaar is dat onjuist!
Ze hebben toegegeven dat ze gebrekkig zijn in de correcte informatie naar de klant toe en hebben onmiddellijk (een half uurke geduld) mijn 3G netwerk terug geactiveerd.
Mijn excuses voor dit vals bericht :(

stijnvw 22-10-09 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 (Bericht 372313)
Contact opgenomen met de klantendienst en blijkbaar hebben ze me afgesloten van het netwerk wegens onbetaalde facturen.
Bij mijn eerste factuur hadden ze het Mobile internet tarief vergeten activeren waardoor ik een ongelofelijke hoge factuur kreeg gepresenteerd. Men ging dit via credit nota's in orde brengen (Meneer, je hoeft niks te betalen... alles komt in orde) en nog steeds krijg ik een factuur + creditnota met de melding ik nog tegoed heb van Proximus, maar blijkbaar is dat onjuist!
Ze hebben toegegeven dat ze gebrekkig zijn in de correcte informatie naar de klant toe en hebben onmiddellijk (een half uurke geduld) mijn 3G netwerk terug geactiveerd.
Mijn excuses voor dit vals bericht :(

overal hetzelfde liedje als de facturen niet kloppen. Gelukkige is het nog snel goedgekomen. Nog veel plezier met de iPhone

rumble101 22-10-09 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnvw (Bericht 372376)
overal hetzelfde liedje als de facturen niet kloppen. Gelukkige is het nog snel goedgekomen. Nog veel plezier met de iPhone

Snel? We zijn ondertussen 2u30 verder nog steeds geen 3G netwerk... :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.