ha sorry, k zie het in jouw profiel...
k vraag me af: ligt het nu aan die 3.1 op mijn iphone? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo iedereen :confused:
hier ook niets dan problemen steek ik mijn proximus abonnement kaart er dan ben ik niet bereikbaar steek ik mijn proximus pay&go kaart erin doet ie het wel erg vervelend, daar ik eigenlijk die pay&go nooit gebruik dan koop je eens zo'n gesofisticeerd (lees duur) toestel, kan er niet mee bellen mss verhuizen naar Amerika ?? pfffffff :mad: |
Citaat:
of een andere provider overwegen? Mobistar is anders ook ni slecht |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds gisteren geen 3G netwerk meer via Proximus netwerk: De Morgen Multimedia - Proximus heeft technisch probleem met 3G-netwerk (629683)
|
Citaat:
|
Contact opgenomen met de klantendienst en blijkbaar hebben ze me afgesloten van het netwerk wegens onbetaalde facturen.
Bij mijn eerste factuur hadden ze het Mobile internet tarief vergeten activeren waardoor ik een ongelofelijke hoge factuur kreeg gepresenteerd. Men ging dit via credit nota's in orde brengen (Meneer, je hoeft niks te betalen... alles komt in orde) en nog steeds krijg ik een factuur + creditnota met de melding ik nog tegoed heb van Proximus, maar blijkbaar is dat onjuist! Ze hebben toegegeven dat ze gebrekkig zijn in de correcte informatie naar de klant toe en hebben onmiddellijk (een half uurke geduld) mijn 3G netwerk terug geactiveerd. Mijn excuses voor dit vals bericht :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56. |