iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/66022-proximus-abonnement-opzeggen-om-naar-mobile-vikings-gaan.html)

Velonomika 06-11-11 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 723585)
Altijd raar; ne mens koopt hem bv een sneller toestel zoals bv de 4s enzo en dan gaan ze wel naar een provider waar de snelheid lager ligt, weinig 3G enz... ;).
Proximus is nie goedkoopste maar wel beste dat er is.
Met mijn 4s behaal ik op heel wat plaatsen zelfs 5-6-7mbps download.

Is het netwerk van Base zo zwak op 3G-gebied?

thomazs 27-02-12 20:56

proximus abonnement opzeggen.
 
op 29/01/2011 heb ik een contract voor 12 maanden afgesloten met Proximus ivm. Proximus MTV Generation 10.
Dus is dit contract nu reeds is verlopen.
Afgelopen zaterdag (25/02/2012) kreeg ik telefoon van een medewerker van Proximus.
Deze man vroeg mij of hij mijn contract hoefde te verlengen.
Ik zei dat dit niet hoefde omdat ik wellicht terug zou overstappen naar herlaadkaarten. Waarop deze man zei dat hij het zo ging noteren.
Nu zou ik graag hebben dat dit abonnement eind deze maand ook stopt.Omdat ik graag zou overstappen naar Mobile Vikkings. Hoef ik hiervoor nog iets speciaals te doen of gebeurt dit stopzetten van mijn abonnement automatisch? En krijg ik hierover ook een melding?
Alvast bedankt.

WDS001 27-02-12 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomazs (Bericht 774774)
op 29/01/2011 heb ik een contract voor 12 maanden afgesloten met Proximus ivm. Proximus MTV Generation 10.
Dus is dit contract nu reeds is verlopen.
Afgelopen zaterdag (25/02/2012) kreeg ik telefoon van een medewerker van Proximus.
Deze man vroeg mij of hij mijn contract hoefde te verlengen.
Ik zei dat dit niet hoefde omdat ik wellicht terug zou overstappen naar herlaadkaarten. Waarop deze man zei dat hij het zo ging noteren.
Nu zou ik graag hebben dat dit abonnement eind deze maand ook stopt.Omdat ik graag zou overstappen naar Mobile Vikkings. Hoef ik hiervoor nog iets speciaals te doen of gebeurt dit stopzetten van mijn abonnement automatisch? En krijg ik hierover ook een melding?
Alvast bedankt.

Het is waarschijnlijk de bedoeling dat Proximus je abonnement overzet in een Pay&Go zodat je naar Mobile Vikings kan overschakelen. Normaal gezien zullen ze dat wel automatisch doen voor jou als je het zo laten weten hebt. Ik zou zeggen: maak alvast een account aan op de website van Mobile Vikings met je gegevens. Op die manier kan je terecht bij de (vriendelijke en supersnelle) helpdesk van Mobile Vikings met al je vragen. Zij weten ongetwijfeld het antwoord.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Velonomika (Bericht 732295)
Is het netwerk van Base zo zwak op 3G-gebied?

Base heeft inderdaad niet overal 3G, enkel in de grote steden en de "dichtbewoonde" gebieden in België zijn al voorzien van een 3G-netwerk. Het wordt wel steeds uitgebreid. Jammer genoeg is het niet zo snel, want er zit een cap op van 1Mbps. Wat mij betreft wel meer dan snel genoeg en bovendien is er een zeer stabiel en betrouwbaar EDGE netwerk om op terug te vallen.

thomazs 27-02-12 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 774780)
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat Proximus je abonnement overzet in een Pay&Go zodat je naar Mobile Vikings kan overschakelen. Normaal gezien zullen ze dat wel automatisch doen voor jou als je het zo laten weten hebt. Ik zou zeggen: maak alvast een account aan op de website van Mobile Vikings met je gegevens. Op die manier kan je terecht bij de (vriendelijke en supersnelle) helpdesk van Mobile Vikings met al je vragen. Zij weten ongetwijfeld het antwoord.



En zal ik geen boete krijgen van proximus als ik zonder enige verwittiging tov hun overstap naar Mobile vikings?

Bomans 28-02-12 08:28

Waarom stap je niet over op Generation Connect?

Zo blijf je bij het beste en snelste netwerk.

john wings 06-03-12 21:29

Kijk ook een keer naar de voorwaarden van colruyt mobile, werken via het mobistar netwerk, 10€ voor 500 mb data, deze zijn drie maanden te gebruiken: ik zelf ben zeer tevreden over de service van deze provider. Alleszins een veel beter 3G bereik dan bij mobile vikings.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.