iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: iPhone 4 - Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/72659-iphone-4-proximus.html)

Cokeman 22-09-10 14:12

iPhone 4 - Proximus
 
Hey,

Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding "gesprek mislukt".

Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen? Naar het buitenland bellen is toch mogelijk met zo goed als elk tarief?

Is er misschien iets fout met het online wijzigen van mijn abbonement ofzo?


Mvg,
Kenny

kal_el 22-09-10 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman (Bericht 567041)
Hey,

Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding "gesprek mislukt".

Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen? Naar het buitenland bellen is toch mogelijk met zo goed als elk tarief?

Is er misschien iets fout met het online wijzigen van mijn abbonement ofzo?
Mvg,
Kenny

Steek je simkaart in een andere gsm en probeer nogmaals te bellen. Als het gesprek dan ook mislukt, dan ligt het aan je simkaart/tarief en kunnen wij je hier niet helpen.

Als het gesprek daar lukt, dan zou ik mijn iPhone eens herstellen zonder een reservekopie terug te zetten.

Callum_ 26-09-10 13:08

naar het buitenland bellen met proximus is dan ook mega duur. Als je mobiel internet enzo niet echt nodig hebt en vooral gaat smsen/bellen naar het buitenland kan ik je eerder ortel mobile aanraden.

berryvh 26-09-10 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman (Bericht 567041)
Hey,

Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen ?

Heb je online ook je "Proximus World" geactiveerd ? Als ik me niet vergis staat dit normaal gezien gedeactiveerd.

Mvg,
Berry


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.