iPhone 4 - Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 - Proximus
Hey,
Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding "gesprek mislukt". Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen? Naar het buitenland bellen is toch mogelijk met zo goed als elk tarief? Is er misschien iets fout met het online wijzigen van mijn abbonement ofzo? Mvg, Kenny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het gesprek daar lukt, dan zou ik mijn iPhone eens herstellen zonder een reservekopie terug te zetten. |
|
|||
|
|||
naar het buitenland bellen met proximus is dan ook mega duur. Als je mobiel internet enzo niet echt nodig hebt en vooral gaat smsen/bellen naar het buitenland kan ik je eerder ortel mobile aanraden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mvg, Berry |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 | rbn | Overige providers België | 6 | 01-09-10 16:47 |
België: proximus + iphone? | Theezakj | Overige providers België | 1 | 25-06-10 11:53 |
België: Iphone - Proximus 3G Generations. | Tasty | Overige providers België | 32 | 08-01-10 19:23 |
België: Proximus of iphone kapot? | blaugrana | Overige providers België | 8 | 27-09-09 01:06 |
België: iPhone en Proximus | Tasty | Overige providers België | 72 | 18-05-08 00:02 |
|
|