iPhone en Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ikzelfben van belgie en heb de iphone perfect werkend op een proximus prepaid simkaart. Proximus gebruikers twijfel niet langer en haal een iphone!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone en Proximus
hey, ikzelfben van belgie en heb de iphone perfect werkend op een proximus prepaid simkaart. Proximus gebruikers twijfel niet langer en haal een iphone!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ha, bedankt voor de bevestiging! Goed nieuws voor de Belgische bezoekers Is Proximus overigens de beste/goedkoopste? En hoe zit het bij jullie met data? Voor ons 'ollanders ook wel eens goed om te weten
|
|
||||
|
||||
een data abonnementje met maandelijks 50mb kost een 15 euro. Duurder dan bij de Nederlanders dus
|
|
||||
|
||||
kan je met een pay & go kaart wel op het internet surfen met de iPhone?
|
|
|||
|
|||
En hoe zit het met mobistar??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hey mensen,
Ik heb mobistar mijn iphone wertk er perfect mee. maar als ik er mee op internet wil bvb youtube cand find edge not subscribed to edge? Wat bedoelt hij hier mee moet ik een abonnement nemen voor internet? Moet dat bij mijn gsm provider dan? Groetjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dan moet ik iedere keer ergens een plaatsje zoeken voor Wi-Fi. kan je niet gewoon op internet en hoe zet ik gprs op en edge weg want edge wertk toch niet juist?
|
|
||||
|
||||
Alleen bij YouTube of ook bij Safari? Die YouTube-melding kan bijvoorbeeld ook komen omdat je die optie nog niet goed geactiveerd hebt (zoek op de website). Als het bij elke internetoptie gebeurt heb je waarschijnlijk nog niet de goede GPRS-gegevens ingevuld bij Settings > General > Network.
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb het bij alle 2 safari en youtube, maar je ziet toch nergens gprs staan enkel edge? of is dat voor allebij bedoelt. Zal eens zoeken hier op de site voor de instellingen. Want ik denk dat je toch op internet kan zonder speciaal abbo af te sluiten bij mijn gsm provider. Ik heb daar namelijk al een gewoon abonnement en vroeger met mijn oude gsm kon ik wel wappen enzo. Groetjes |
|
||||
|
||||
De instelling EDGE geldt inderdaad ook voor GPRS. De instelling heet zo omdat de iPhone natuurlijk "oorspronkelijk" alleen bedoeld is voor AT&T, die wel een EDGE-netwerk heeft.
|
|
|||
|
|||
hey
ik ga deze week eens langs bij mijn gsm provider en vraag het daar eens dat zal waarsch eert moeten geactiveerd worden en op mijn abbo gezet worden zodanig ik toegan krijg tot gprs. Ik laat iets weten als internet werkt bij mobistar Belgie. Groetjes Laatst gewijzigd door Vasilli; 20-09-07 om 19:17. |
|
|||
|
|||
Dus je kan de iphone gebruiken met een sim-kaart zonder problemen?
|
|
|||
|
|||
zonder enkel probleem alles werkt erop. internet enzo youtube alles zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
leuk, dan haal ik er mij een in Engeland ofzo
|
|||
|
|||
Is er dan enige hacking nodig alvorens de iphone werkt met die kaarten?
Waar koop je die best? eBay? bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik heb de i phone 8 gb nu een goeie 2 weken met men proximus abbo maar gprs of 3 g gaat niet. Weet er iemand of het eigenlijk wel werkt ? Aangezien het toestel edge ondersteund wat bij mijn weten door mobistar gebruikt word.
|
|
||||
|
||||
dit bericht is getypt van mijn iphone.beste telefoon die ik ooit heb gebruikt
|
|
|||
|
|||
Proficiat met je iphone veel plezier ermee ben er ook erg tevreden over.
Greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: iPhone 4 - Proximus | Cokeman | Overige providers België | 3 | 26-09-10 14:15 |
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 | rbn | Overige providers België | 6 | 01-09-10 16:47 |
België: proximus + iphone? | Theezakj | Overige providers België | 1 | 25-06-10 11:53 |
België: Iphone - Proximus 3G Generations. | Tasty | Overige providers België | 32 | 08-01-10 19:23 |
België: Proximus of iphone kapot? | blaugrana | Overige providers België | 8 | 27-09-09 01:06 |
|
|