iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Telenet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/)
-   -   Bevestiging levering (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/126162-bevestiging-levering.html)

bisebaer 27-09-12 18:50

Bevestiging levering
 
Heeft iemand hier al bevestiging gehad van de levering van de iPhone 5 besteld via Telenet (iKing of iKong)? Zo ja, zaten er ook 32GB- en 64GB- modellen tussen? Ik vind het wel 'mager' dat Telenet helemaal niet informeert - ze waren natuurlijk wél erg snel om hun bevestiging van mijn overstap te sturen ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 19:54 ----------

Ja, post je net een bericht, krijg je net zelf bevestiging dat ie morgen wordt geleverd ... Altijd spannend :)

bisebaer 29-09-12 12:50

Inmiddels is de iPhone binnen, maar helaas met een normale simkaart ... Op de helpdesk kennen ze het probleem en ze zoeken een oplossing ...

apotheosis 30-09-12 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 829225)
Inmiddels is de iPhone binnen, maar helaas met een normale simkaart ... Op de helpdesk kennen ze het probleem en ze zoeken een oplossing ...

Ik zou morgen meteen ene telenet shop binnen gaan ze en daar een nanosim vragen als het voor de iPhone 5 is en meteen laten activeren ook enz....

bisebaer 30-09-12 18:13

Ik ben gisteren al geweest, maar ze kunnen geen simswap doen als mijn geleverde sim niet geactiveerd is ... Handig hoor ...

apotheosis 30-09-12 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 830021)
Ik ben gisteren al geweest, maar ze kunnen geen simswap doen als mijn geleverde sim niet geactiveerd is ... Handig hoor ...

Roffll, dat ze dan uw gewone sim gewoon activeren en dan meteen deactiveren en de nano sim activeren?

bisebaer 30-09-12 18:49

Ja, maar bijkomend probleem: ik heb op de bestelling aangegeven pas na 1 oktober te willen overstappen (om een boete bij Mobistar te vermijden), maar daar vinden ze in hun systeem dus niks van terug. 't Ziet er naar uit dat mijn simkaart dus op eender welk moment kan geactiveerd worden en ik pas terug bereikbaar zal zijn als ik de tijd vind om naar Belcompany te gaan ...

apotheosis 30-09-12 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 830041)
Ja, maar bijkomend probleem: ik heb op de bestelling aangegeven pas na 1 oktober te willen overstappen (om een boete bij Mobistar te vermijden), maar daar vinden ze in hun systeem dus niks van terug. 't Ziet er naar uit dat mijn simkaart dus op eender welk moment kan geactiveerd worden en ik pas terug bereikbaar zal zijn als ik de tijd vind om naar Belcompany te gaan ...

Wa een soep man.

bisebaer 30-09-12 19:00

Onvoorstelbaar eigenlijk ... En ik ben lang niet de enige - ik hoop dat Telenet zelf met een oplossing komt (volgens de helpdesk werken ze eraan ...).

psychoke225 16-11-12 10:52

is het probleem al opgelost bisebear ?

bisebaer 16-11-12 11:11

Jup, nog steeds een tevreden klant :)

psychoke225 16-11-12 16:11

good te hear :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.