Bevestiging levering discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand hier al bevestiging gehad van de levering van de iPhone 5 besteld via Telenet (iKing of iKong)? Zo ja, zaten er ook 32GB- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bevestiging levering
Heeft iemand hier al bevestiging gehad van de levering van de iPhone 5 besteld via Telenet (iKing of iKong)? Zo ja, zaten er ook 32GB- en 64GB- modellen tussen? Ik vind het wel 'mager' dat Telenet helemaal niet informeert - ze waren natuurlijk wél erg snel om hun bevestiging van mijn overstap te sturen ...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 19:54 ---------- Ja, post je net een bericht, krijg je net zelf bevestiging dat ie morgen wordt geleverd ... Altijd spannend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is de iPhone binnen, maar helaas met een normale simkaart ... Op de helpdesk kennen ze het probleem en ze zoeken een oplossing ...
|
|
|||
|
|||
Ik zou morgen meteen ene telenet shop binnen gaan ze en daar een nanosim vragen als het voor de iPhone 5 is en meteen laten activeren ook enz....
|
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren al geweest, maar ze kunnen geen simswap doen als mijn geleverde sim niet geactiveerd is ... Handig hoor ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, maar bijkomend probleem: ik heb op de bestelling aangegeven pas na 1 oktober te willen overstappen (om een boete bij Mobistar te vermijden), maar daar vinden ze in hun systeem dus niks van terug. 't Ziet er naar uit dat mijn simkaart dus op eender welk moment kan geactiveerd worden en ik pas terug bereikbaar zal zijn als ik de tijd vind om naar Belcompany te gaan ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Onvoorstelbaar eigenlijk ... En ik ben lang niet de enige - ik hoop dat Telenet zelf met een oplossing komt (volgens de helpdesk werken ze eraan ...).
|
|
|||
|
|||
is het probleem al opgelost bisebear ?
|
|
|||
|
|||
Jup, nog steeds een tevreden klant
|
|
|||
|
|||
good te hear
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
leesbewijs/bevestiging | Gootje51 | iPhone algemeen | 1 | 30-07-12 14:24 |
bevestiging | xrgman | iTunes | 1 | 13-02-11 09:39 |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
Jailbreak en unlock bevestiging | iDiana | Archief | 1 | 10-01-10 14:09 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|