3g netwerk discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand die mij kan vertellen hoe het zit met het 3g netwerk van telenet? ik zou graag naar het king abbo. gaan maar als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g netwerk
iemand die mij kan vertellen hoe het zit met het 3g netwerk van telenet?
ik zou graag naar het king abbo. gaan maar als je 1gb.internet hebt op edge is ook niet alles. gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Telenet gebruikt het netwerk van M*
Zoek eens op ervaringen bij mobistar. |
|
|||
|
|||
Ik ben overgestapt van Proximus naar Telenet en dat ga ik binnen 5 maand terug doen. De 3G bij Telenet trekt op niks!
|
|
|||
|
|||
Ik dacht het al
Morgen dan maar eens kijken hoe het zit bij proximus voor mijn abbo. kom lang niet meer toe met mijn 250mb. |
|
|||
|
|||
Daarnet gebeld naar Telenet ze kunnen weinig doen aan de slechte 3G verbinding terwijl die uitstekend zou moeten zijn op de plek waarvoor ik belde.
Vrijdag doe ik het nodig en is het byebye Telenet! Tmag dan 10 euro goedkoper zijn maar 1000x slechter ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo ver was ik allang voor ik belde ze! Maar ik ondervind al ne ganse dag mobiel internetproblemen ook vandaag en daarvoor hebk ook gebeld.
Maar de vrijdag stap ik terug over naar Proximus. |
|
|||
|
|||
Telenet heeft vandaag technische problemen gehad met mobiel internet via 3G. (gelezen op twitter)
|
|
|||
|
|||
Proximus heeft gewoon de meeste en beste 3G, ze hebben ook de minste panne, over een heel jaar bekeken heb ik zelden panne.
|
|
|||
|
|||
kies voor minder en beter.
Ik ben terug naar mijn vorige provider overgestapt, Telenet is erg traaaaaaag. Tegenwoordig kunt u kosteloos bv paar manden proberen en dan terug overstappen/naar andere provider gaan |
|
|||
|
|||
ja ik heb ook King gezien maar ik hoor bijna overal om dat niet te doen...
Ik zit nu bij Base Check en ga misschien naar Check abo (15eur = 1GB - 10 000 smsen - aantal minuten) en ben best wel ergens tevreden over hun... heb ook van generation connect gehoord maar ik weet niet of ik toekom met 2 000 smsen :S |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij base ja kosteloos. Bij mobi en proximus , minimum 6 maand contract |
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 16:55 |
wi-fi netwerk | paul987654321 | Wi-Fi | 4 | 12-06-11 19:34 |
3G netwerk | vrijswijk | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 17:32 |
3g netwerk naar 2g netwerk | Cayenneke | iPhone algemeen | 4 | 09-10-10 20:41 |
Netwerk xp | charles | Wi-Fi | 5 | 09-04-08 12:11 |
|
|