iPhone 3GS Gekocht, kan ik hem terugbrengen? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iPhone 3GS gekocht in een mobistar center hier in Gent maar heb een fout begaan.. Kan ik hem terugbrengen en mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS Gekocht, kan ik hem terugbrengen?
Beste,
Ik heb een iPhone 3GS gekocht in een mobistar center hier in Gent maar heb een fout begaan.. Kan ik hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen ? Een dag of paar dagen na aankoop? Heb hem vandaag gekocht. Mvg (geen abonement ofzo) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zou ik deze iphone proberen repareren of kan ik hem beter zo verkopen? | freekdl | iPhone algemeen | 18 | 14-12-11 22:29 |
Mail blijft verwijderde mails terugbrengen??? | stellaferox | iTunes | 0 | 28-02-11 16:00 |
Iphone kapot waar kan ik hem laten maken | q_ariens | iPhone algemeen | 16 | 19-12-10 19:14 |
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd | ronin.free1 | iPhone algemeen | 5 | 14-09-09 19:45 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
|
|