iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iSwap => Geen launchdag? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/124727-iswap-geen-launchdag.html)

b-ice 25-09-12 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 825051)
Ik heb dat ook genomen, heb ook ne mail gehad.
En ik denk ze een beetje random ook gekozen hebben, tis niet 1dag je van ga sterven maar tis leuk je er toch vrijdag kan achter gaan en mss nog beetje eten en drinken erbij of niet?

Het zal denk ik wel iets speciaals worden en daarom ook gekozen tussen 7 en 8 :) .De congé is binnen dus het is vroeg vertrekken ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 21:58 ----------

Even iets anders ... Ik was van plan mijn canon 5dmII met groothoek (eventueel flits) mee te nemen naar het event zou dat problemen geven ?

apotheosis 25-09-12 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b-ice (Bericht 825729)
Het zal denk ik wel iets speciaals worden en daarom ook gekozen tussen 7 en 8 :) .De congé is binnen dus het is vroeg vertrekken ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 21:58 ----------

Even iets anders ... Ik was van plan mijn canon 5dmII met groothoek (eventueel flits) mee te nemen naar het event zou dat problemen geven ?

Kzou nie wete waarom da nie zou mogen?

dtroxx 26-09-12 08:48

Reactie mobistar facebook:

De eerste e-mail is een bevestiging van je bestelling. Je krijgt nog een tweede mail van zodra het toestel mag afgehaald worden in het Mobistar Center. Alle mails zijn nog niet verstuurd, dus je kan er nog altijd één ontvangen om je toestel zaterdag op te halen. Groetjes, Davy

Brecht 26-09-12 09:44

Ze geven gewoon deze reacties om de mensen gerust te stellen. Zo antwoorden ze ook op commentaar over de wedstrijd voor het launchevent: 'nog niet alle mails zijn verstuurd'.

Wat betreft het afhalen zaterdag zijn er bij mijn weten zelfs nog geen mails verstuurd. Zo zie je maar dat de antwoorden vrij standaard zijn, en dat de mensen van de helpdesk waarschijnlijk niet eens veel meer weten...

Pascal717 26-09-12 11:50

Wie heeft eigenlijk een voorschot van 100€ betaald bij een iSwap?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 11:51 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brecht (Bericht 825953)
Wat betreft het afhalen zaterdag zijn er bij mijn weten zelfs nog geen mails verstuurd. Zo zie je maar dat de antwoorden vrij standaard zijn, en dat de mensen van de helpdesk waarschijnlijk niet eens veel meer weten...

Dat kan goed kloppen :)

Tasty 26-09-12 15:51

Ik sta eerste op de lijst bij Mobistar Lanaken en heb nog geen bevestigingsmail gehad. :-). Zijn er mensen die de mail wel al hebben?

Driesdk 26-09-12 16:01

Ach, bij Mobistar gaan er niet veel zijn die van iets weten. Hun klantendiensten worden overstelpt met boze reacties, bij alle reacties van foute facturen, slechte dienstverlening,...komen er nu nog een bende ongeduldige en kwade iPhone kopers bij.

Mobistar had hun heel veel kritiek, en negatieve reclame kunnen besparen door eerst even een plan uit te denken, en dan een simpel mailtje naar al hun medewerkers te sturen hoe het in zijn werk zou gaan bij de verkoop van de iPhone. Dan had iedereen dezelfde info kunnen geven aan de klanten, en de klanten gewoon op de hoogte kunnen houden van "wat waar en wanneer". Dan had je geen boze klanten gehad, geen slechte reclame, en konden de klantendienst medewerkers hun bezig houden met de dingen die er echt toe doen. Facturatieproblemen, slechte dienstverlening, etc.... Ik denk dat ze daar hun handen al wel aan vol hebben.

Ze hebben daar blijkbaar helemaal niets geleerd van hun "Basta" affaire vorig jaar, en gaan vrolijk door op hun elan. Ze maken hun naam als "meest klantonvriendelijke telecom operator van België" weer helemaal waar.

dtroxx 26-09-12 16:19

@Driesdk: Het is inderdaad allemaal zo simpel!
Professionaliteit is zeer ver te zoeken bij Mobistar.
Morgen moeten ze toch zeker een mail sturen naar de mensen met iSwap reserveringscode.
Ben benieuwd of ze ook een mail gaan sturen als de iphone niet leverbaar is op zaterdag.

nickske123 26-09-12 16:23

Ik heb ook besteld bij Mobistar. Toen ik ging iSwappen vertelden ze me dat ik hem zeker ging hebben op 29/9.
Ik heb ook meegedaan met de wedstrijd. Maar heb niets ontvangen van mail. Zijn er nog mensen die niet mogen gaan?

Maranweke 26-09-12 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickske123 (Bericht 826329)
Ik heb ook besteld bij Mobistar. Toen ik ging iSwappen vertelden ze me dat ik hem zeker ging hebben op 29/9.
Ik heb ook meegedaan met de wedstrijd. Maar heb niets ontvangen van mail. Zijn er nog mensen die niet mogen gaan?

Je bent niet alleen, ook ik heb geen uitnodiging voor vrijdag. Dan maar hopen op zaterdag ;)

nickske123 26-09-12 16:40

Als de smartspots van Telenet openen om 08u of vroeger probeer ik eerst daar en als het dan niets is, hopen op Mobistar

Bomans 26-09-12 17:10

Iedereen die een iSwap gedaan heeft zal ten laatste morgen een mail ontvangen waarin staat dat je hem zaterdag of pas later kan ophalen.

Maar iedereen krijgt een mail volgens twitter.

Diegenen die hem dus zaterdag niet kunnen ophalen kunnen vrijdag nog via de apple site bestellen.

kenneth12345 26-09-12 19:11

Ikzelf ben gelukkig genoeg bij één van de winnaars en mag hem vrijdag gaan halen. Bij de klantendienst hebben ze er zelfs voor gezorgd dat mijn iphone black 16GB werd omgezet naar 32GB, ik hiervan een sms ontvangen met het dossiernr en erna nog een bevestigingsmail met dezelfde reserveringsnummer van mijn 16GB, dit was niet mogelijk via mobistar center zeiden ze me. Ze konden mij wel zeggen dat de officiële verkoop start op 29 september... De centra die iphones voorradig hebben zullen wel mails versturen imo... Alleen niet jaaaaaren op voorhand om wachtrijen voor de shops te voorkomen zoals in öberhausen?

D.S. 26-09-12 20:08

Stel:
- er is iemand klant bij Telenet
- hij heeft een 5 besteld bij Mobistar
- hij krijgt een mail dat hij zijn 5 kan gaan afhalen bij Mobistar center

Kan hij dan naar Telenet om zijn andere sim ?

kenneth12345 26-09-12 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D.S. (Bericht 826607)
Stel:
- er is iemand klant bij Telenet
- hij heeft een 5 besteld bij Mobistar
- hij krijgt een mail dat hij zijn 5 kan gaan afhalen bij Mobistar center

Kan hij dan naar Telenet om zijn andere sim ?


Ja, je hoeft zelfs geen sim te hebben als je hem gaat afhalen... Ze verkopen het toestel los dus....

nickske123 26-09-12 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 826496)
Ikzelf ben gelukkig genoeg bij één van de winnaars en mag hem vrijdag gaan halen. Bij de klantendienst hebben ze er zelfs voor gezorgd dat mijn iphone black 16GB werd omgezet naar 32GB, ik hiervan een sms ontvangen met het dossiernr en erna nog een bevestigingsmail met dezelfde reserveringsnummer van mijn 16GB, dit was niet mogelijk via mobistar center zeiden ze me. Ze konden mij wel zeggen dat de officiële verkoop start op 29 september... De centra die iphones voorradig hebben zullen wel mails versturen imo... Alleen niet jaaaaaren op voorhand om wachtrijen voor de shops te voorkomen zoals in öberhausen?

Ik heb een mail gehad van Mobistar winkel in Mechelen en ze zeiden dat het HOOFDKANTOOR de mail met bevestiging stuurt.

Pascal717 27-09-12 14:55

Als je een mail ontvangt om de iPhone 5 zaterdag af te halen, gelieve een reactie in dit topic te zetten :D

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...phone-5-a.html

Driesdk 27-09-12 15:51

Heb mijn mail gehad, ben er niet bij.
Straf eigenlijk, ik stond op plaats 29 in de shop van de 2e grootste stad van de provincie. Ofwel verloopt het niet eerlijk, ofwel hebben ze echt heel erg weinig telefoons overgehouden voor de "niet vips"

Pascal717 27-09-12 15:52

Juist mail ontvangen. Ben er niet bij :(

apotheosis 27-09-12 15:54

Heb geleze ze slechts 10000 stuks gekregen hebben en tja, er zijn meer dan 10000 mensen in belgie die een iPhone willen ;).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.