iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone 5 België Mobistar (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/126516-iphone-5-belgie-mobistar.html)

Kubbie92 18-10-12 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 839512)
@Kubbie: wanneer heb jij je reservering gedaan? En om welk model gaat het ?

Maandag 1 oktober geloof ik... 16GB Black :)

dtroxx 18-10-12 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 (Bericht 839560)
Maandag 1 oktober geloof ik... 16GB Black :)

@Kubbie, Check je email ik zou graag je reservering willen overnemen.

Kubbie92 18-10-12 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 839569)
@Kubbie, Check je email ik zou graag je reservering willen overnemen.

Ik kan mijn partner daar een groot pleziertje mee doen :). Jouw mail zal niet lang meer duren denk ik!

estebritt 18-10-12 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 (Bericht 839504)
Vandaag een mailtje gehad. Ik mag hem vanaf zaterdag ophalen :). Alleen heb ik er al ene :p hahaha

Heb jij geluk! ik zal hier nog maar wat zitten wachten... :cool:

kenneth.jansen 26-10-12 08:10

Is het waar dat de iPhone 5 op 1 november gewoon in de rekken moet liggen? Zoals ik het nu zie is dit onmogelijk, want dat zou betekenen dat ik mijn iPhone ten laatste volgende week moet hebben (iswap bij Mobistar gedaan op 29 september (32GB White)).

Tomtje 27-10-12 13:15

Ik ben vandaag mijn iPhone 32GB zwart gaan halen bij MC Mol. Ik heb mijn iSwap gedaan op 21/09

kenneth.jansen 27-10-12 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje (Bericht 845028)
Ik ben vandaag mijn iPhone 32GB zwart gaan halen bij MC Mol. Ik heb mijn iSwap gedaan op 21/09

Damn, dan zal ik nog even moeten wachten denk ik aangezien mijn iPhone 5 ook in mol zal arriveren...

BILLBINT 27-10-12 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 (Bericht 830478)
Net gebeld naar Mobistar, (waar ik mijn iswap deed) ik vroeg of ze al wisten wanneer de nieuwe lading Iphone 5 toestellen binnen kwamen, daar kon de verkoper geen antwoord op geven. Ik vroeg ook of hij wist op welke plaats ik stond op de wachtlijst ook hier kon hij geen antwoord op geven, hij wist enkel te zeggen dat ik een mail ga krijgen enkele dagen voor hij terug leverbaar is. Ik vraag me af hoe het komt dat sommige mensen wel weten op welke plaats ze staan? Of had de verkoper gewoon geen zin om het op te zoeken?

Weet er iemand of je hoe dan ook reeds met een iPhone 5 kan bellen in België, want ik krijg die van mij niet aan de praat.
Ik ben bij Mobistar en daar weten ze het ook niet.

Tomtje 27-10-12 16:30

Sim kaart erin en bellen maar? zo ging het bij mij iig wel hoor.

Teksta 27-10-12 21:18

Op 18 oktober in een Mobistar in het Gentse binnen gewandeld en twee reserveringen gedaan voor iPhones, 1x wit 16 Gb en 1x zwart 16 Gb. Op 25 oktober mail gekregen dat de zwarte toegekomen was. Vandaag gaan afhalen en gevraagd: u heeft toch geen extra telefoon op voorraad. Eerste reactie: nee.
Blijkbaar kwam ik sympathiek over, want ik vroeg, bij afrekening van de zwarte iPhone, of ze konden kijken wanneer mijn witte iPhone zou binnen komen. De verkoper zei: momentje! Ging naar achter en kwam met een witte iPhone naar voor.
Hij zei: zeg dit niet voorts, want ik heb geen voorraad, maar ik heb er wel eentje liggen als reserve. (of dit waar is, daar heb ik uiteraard het raden naar).

Dus nu zijn we hier thuis de trotse eigenaar van twee iPhone 5 toestellen.

STIPHONE 28-10-12 07:03

Je mocht het wel niet voortzeggen hé :)

Teksta 02-11-12 09:38

Aansluitend op mijn vorig bericht: gisteren een mailtje gekregen van Mobistar dat mijn gereserveerde iPhone (van 18 oktober) klaar ligt vanaf 3 november.
Er wordt dus duidelijk wel snel uitgeleverd.
Nu ja, ik heb 'm al mijn iPhone, dus ik laat 'm gewoon achter in de winkel (de reservatie), dus wie weet is er iemand gelukkig mee die toevallig langs gaat ! (lol)

geraaar 03-11-12 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teksta (Bericht 845237)
Op 18 oktober in een Mobistar in het Gentse binnen gewandeld en twee reserveringen gedaan voor iPhones, 1x wit 16 Gb en 1x zwart 16 Gb. Op 25 oktober mail gekregen dat de zwarte toegekomen was. Vandaag gaan afhalen en gevraagd: u heeft toch geen extra telefoon op voorraad. Eerste reactie: nee.
Blijkbaar kwam ik sympathiek over, want ik vroeg, bij afrekening van de zwarte iPhone, of ze konden kijken wanneer mijn witte iPhone zou binnen komen. De verkoper zei: momentje! Ging naar achter en kwam met een witte iPhone naar voor.
Hij zei: zeg dit niet voorts, want ik heb geen voorraad, maar ik heb er wel eentje liggen als reserve. (of dit waar is, daar heb ik uiteraard het raden naar).

Dus nu zijn we hier thuis de trotse eigenaar van twee iPhone 5 toestellen.

Normaal liggen die gratis toestellen in de shop om klanten die probleempjes te hebben direct te kunnen helpen als ervanuit de doos krajes opzitten ofzo.. Dan kan die direct gewisseld worden ;)

Konfu 09-11-12 08:30

2 weken geleden ééntje besteld (16GB zwart) en heb gisteren mail ontvangen dat ik morgen de telefoon mag afhalen :)

Arthureluur 17-11-12 18:35

Hoe zit het eigenlijk met de nano-simkaarten bij Mobistar? Zijn die gratis om te ruilen?

Igor W 18-11-12 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arthureluur (Bericht 853961)
Hoe zit het eigenlijk met de nano-simkaarten bij Mobistar? Zijn die gratis om te ruilen?

Ja, zonder probleem

Arthureluur 18-11-12 19:24

Ik kan niet wachten tot ik de mijne heb.
Eens dat ik mail heb van mobistar dat hij binnen is, neem ik zeker een dagje verlof.
Zo kan ik hem rustig uitpakken, sim erin, back-up even terug zetten.
En dan eens grondig alle nieuwe functies uitproberen.
ps: Zo'n nano-sim, duurt dat ook weer 1 uur voor die geactiveerd is?

Urbanfoto 19-11-12 21:26

Op hun website staat de Iphone 5 16gb in stock...

alainvandeneede 09-01-13 17:05

helemaal akkoord!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.