kosteloos overschakelen tussen providers discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Belgische leden , kan ik momenteel kosteloos overstappen van de ene providers naar de andere provider mobistar => proximus of proximus => mobistar of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kosteloos overschakelen tussen providers
Hoi Belgische leden ,
kan ik momenteel kosteloos overstappen van de ene providers naar de andere provider mobistar => proximus of proximus => mobistar of eender welke providers als je nog geen 6 maand bij die provider bent ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je een contract hebt van 12 of 24 maanden dus overstappen zonder kosten zal dan niet gaan lukken.
|
|
|||
|
|||
nee da heb ik nie, maar ben nog maar net ( 2 maand ) proximus en zou terug mobistar willen
|
|
|||
|
|||
Als je geen contract hebt neem ik aan dat je gewoon kosteloos over kan stappen.
|
|
|||
|
|||
tja heb me via iemand van Cmobiele laten over halen om proximus te worden en heb er al spijt van na 2 maand
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al zei als je geen contract hebt voor een bepaalde tijd zou je gewoon over moeten kunnen stappen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank u Timosha ,
da dacht ik dus ook maar was ik niet zeker nie meer van |
|
|||
|
|||
Ik heb nog eens naar proximus gebeld gisteren en tegenwoordig zijn alle nieuwe abb. zonder contractduur van 6 maand of langer uitgezonderd als er eens smartphone mee in abb. zit
Dus ik kan zoveel overstappen van provider als ik wil |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja maar jij kan ook altijd overstappen als je meer dan 6 maanden bij provider bent is dat geen probleem , of ze moeten je gebeld hebben om 2 jaar bij te tekenen omwille dat je goede klant bent natuurlijk . anders kan iedereen van elke maand overstappen
|
|
|||
|
|||
Ja, dat weet ik. Maar ik ga echt niet overstappen naar Proxidinges. De geest van "den RTT" zweeft nog overal rond bij dat bedrijf. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
ja weet ik nu wel , die geest ook gezien van de week :-p
was ook al enige jaren mobistar en heb me laten ompraten om in juli toch eens overstap te zetten ... en na 2 weken had ik al spijt van mijn zaak ten eerste hebben ze geen Visual Voicemail ten tweede zit twitter en fb niet gratis in abb mobiele data van 1 gb en ten derde zit ik dus nu op 96% van mijn mobiele data en moet nog tot donderdag nacht 0h toe komen :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
Netneutraliteit - Wikipedia |
|
|||
|
|||
Hahaah keizer van Oostende ja idd da is ook waar ... Denk da nie veel meer daar zit ze ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overschakelen van Android naar iPhone | click66 | iPhone algemeen | 6 | 22-05-14 09:25 |
Automatisch overschakelen van Wi-Fi naar 3G uitzetten. | Hogeland | iPhone algemeen | 12 | 06-06-12 02:48 |
Overschakelen tussen games.... | gewoonerik | iPhone Games | 1 | 07-12-11 11:30 |
Overschakelen naar het duitse netwerk | Rene K. | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 19:37 |
Automatisch schakelen tussen providers | Apple99 | Archief | 1 | 02-01-09 01:50 |
|
|