Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door anonymoez Ik kom net bij de Mediamarkt Amsterdam Arena vandaan; daar hebben ze voldoende 3GS iphones beschikbaar. Ik denk dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werner85, wanneer heb jij besteld bij HCW?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Worden de Mobistar centers niet telkens op woensdag bevoorraad? Ik ben ook aan het wachten tot mijn 3GS exemplaar in Leuven toekomt.
|
|
|||
|
|||
Ik volg dit topic al enkele weken, maar ga nu toch ook eens reageren hier...
Verleden week donderdag in Mobistar shop mij op de lijst gezet (onderaan een A4 pagina), en daarnet ben ik hem gaan afhalen... Dus is nog vrij snel gegaan. Ik zag nog wel wat iPhone doosjes liggen naast de mijne, maar waarschijnlijk wel allemaal gereserveerd... Type iPhone: 3G S 16GB zwart Mobistar shop: Ninove En nu wat "spelen" ermee ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke winkels bel je dan want Turnhout en Mol + omstreken nemen niet op |
|
|||
|
|||
Ik heb een witte 32G besteld op 27/6 rond de middag in Antwerpen in de Huidevetterstraat. Nog niks gehoord en ik begin een beetje nijdig te worden gezien de verkoper zei dat het zou duren tot 'eind volgende week'. 'eind volgende week' was vorige vrijdag 3/7. grrr.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een iPhone 3GS besteld bij Switch en 100 euro aanbetaald. Nou staat er bij mijn historiek: Deze order werd gecontroleerd. Is dit bij meerdere mensen of hebben jullie meer statussen?
|
|
||||
|
||||
En wat kosten ze dan? En zijn ze dan simlockvrij. En wat zijn de prijzen?
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat ie op "Deze bestelling werd genoteerd"
|
|
|||
|
|||
wanneer besteld destiny?
|
|
|||
|
|||
Thans nog niet veel van gemerkt. De mijne is al 10 dagen gereserveerd, nog niets ontvangen. Wel gereserveerd bij een APR, omdat ik liever iets koop bij mensen die, mijn inziens, iets meer van het toestel en het merk Apple weten
|
|
||||
|
||||
Afgelopen Maandag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ze net gebeld en wordt alleen met abbo verkocht
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben overigens zelf ook wel even een dagje naar Londen gegaan voor de iPhone 2G destijds, maar daarbij was het een ander verhaal, toen was op het Europese vaste land nergens nog een iPhone te krijgen. |
|
|||
|
|||
daarbij wil ik gewoon heel graag een simlockvrije. Wil gewoon lekker kunnen updaten en herstellen, daar wil ik opzich wel voor naar belgië, ookal kom ik uit groningen
Maar zo te zien ga ik nog even wachten want ik wil wel bestellen en dan zsm heen om te halen.. Dus hopen dat dat voor september een beetje gaat lukken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
|
|