iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/39990-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-2-a.html)

Igor W 14-08-09 18:26

Vandaag ben ik even gaan wandelen in Brussel Centrum. (Ja, mèt mijn iPhone in m'n zak :)).
Bij de winkel Covema in de NIeuwstraat (die vaak geïmporteerde GSM's verkoopt met gefotokopieerde nederlandstalige gebruiksaanwijzing :() lagen er twee 3GS 32gb in stock : een witte en een zwarte. Verkoopprijs : 795 €. Een echte schande !!! Toen ik aan de verkoper uitleg vroeg, was zijn reactie eerst vrij agressief, maar toen ik zei dat ik al een 3GS in mijn zak had zitten, werd hij meer ontspannen. "'t Zijn de laatste twee die in Brussel te koop zijn ; dus wie ze wil hebben, zal moeten betalen", was zijn uitleg. Het zijn wel officieel Belgische toestellen, dus zonder simlock.

Ik vind het een echte schande... maar als er iemand echt niet meer kan wachten en er 795€ voor over heeft.....

FMJ 14-08-09 18:30

nou, mijn vakantie is begonnen, ik hoop toch echt dat ik nog tijdens mijn vakantie het ritje naar België kan maken om mijn 3GS op te halen, maar ik ben er bang voor...

aapjepiet 14-08-09 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 338260)
nou, mijn vakantie is begonnen, ik hoop toch echt dat ik nog tijdens mijn vakantie het ritje naar België kan maken om mijn 3GS op te halen, maar ik ben er bang voor...


Dan ga je zeker vijf weken vakantie vieren?

FMJ 14-08-09 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aapjepiet (Bericht 338261)
Dan ga je zeker vijf weken vakantie vieren?

Haha, ja, was het maar waar. Ik weet het, het is ijdele hoop, maar toch...
Ach ja, beter ijdele hoop dan helemaal geen hoop...

mylifetime 14-08-09 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 338262)
Haha, ja, was het maar waar. Ik weet het, het is ijdele hoop, maar toch...
Ach ja, beter ijdele hoop dan helemaal geen hoop...

Precies! Moet toch iets te hopen hebben, niet waar?

Fijne vakantie!

CVar 14-08-09 19:29

Gisteren een zwarte 16GB bij Mobistar Wijnegem opgehaald.
Deze was gereserveerd met voorschot op 4 juli rond 11:00 en volgens de verkoper stond ik toen 12e op de lijst.

Gewoon vol blijven houden allemaal!!

FMJ 14-08-09 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CVar (Bericht 338274)
Gisteren een zwarte 16GB bij Mobistar Wijnegem opgehaald.
Deze was gereserveerd met voorschot op 4 juli rond 11:00 en volgens de verkoper stond ik toen 12e op de lijst.

Gewoon vol blijven houden allemaal!!

Goh, iemand die bij Switch een toestel op heeft kunnen halen. Dan lijkt er toch schot in de zaak te komen...

dendirk 14-08-09 19:53

Heb eens even nagegaan en ik heb mijn iPhone aangeschaft op 29/07/09 in Blankenberge (Mobistar).

Als ik mijn serienummer ingeef op de website krijg ik te lezen dat hij in week 28 geproduceerd is, dwz dat hij vanuit het fabriek in China op 3 weken bij Mobistar Blankenberge ligt. Op zich wel zeer snel denk ik dan.

Leuk is dat je te zien krijgt in welke fabriek in China hij geproduceerd is , leve Google Earth :)

Hoe zit het bij jullie?

check je serienummer hier : http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

michaelvaes 14-08-09 19:53

Heb mijn iPhone 32GB Wit op 22 juni besteld bij S&S Hasselt maar tot op heden nog steeds niets gehoord of hij binnen is.. Het wachten begint me moeilijker te worden :)

Op 29 juni waren er nog 4 wachtenden voor me, dus kan het toch niet meer zo lang duren veronderstel ik.

Heb ook nog een 32GB Wit order lopen bij BelCompany in Sint-Truiden sinds 4 augustus.
Hier sta ik op de 3de plaats dus nog 2 wachtende voor me.

Nog iemand in deze winkels een iPhone gereserveerd?

CVar 14-08-09 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 338275)
Goh, iemand die bij Switch een toestel op heeft kunnen halen. Dan lijkt er toch schot in de zaak te komen...

Niet bij Switch opgehaald maar gewoon bij het Mobistar Center, welke ook in het shopping center zit.

Nairua 14-08-09 20:04

Heb vandaag een 3Gs 32GB zwart in Sint-Niklaas opgehaald. Betreffende winkel deed niet aan wachtlijsten, wie het eerst komt, eerst maalt idee.

Had gewoon een paar winkels gebeld, geen wachtlijsten gedoe.

FMJ 14-08-09 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CVar (Bericht 338279)
Niet bij Switch opgehaald maar gewoon bij het Mobistar Center, welke ook in het shopping center zit.

Oeps, foutje. Ik zit zo met Switch in m'n hoofd dat ik Mobistar las en Switch dacht :D
Dus nee, nog geen schot in de zaak Switch bestellers :mad:!

5youXpuppet5 14-08-09 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 338277)
Heb eens even nagegaan en ik heb mijn iPhone aangeschaft op 29/07/09 in Blankenberge (Mobistar).

Als ik mijn serienummer ingeef op de website krijg ik te lezen dat hij in week 28 geproduceerd is, dwz dat hij vanuit het fabriek in China op 3 weken bij Mobistar Blankenberge ligt. Op zich wel zeer snel denk ik dan.

Leuk is dat je te zien krijgt in welke fabriek in China hij geproduceerd is , leve Google Earth :)

Hoe zit het bij jullie?

check je serienummer hier : Klantenservice: Serienummers


Mijne komt ook uit week 28 :p

Vorst 14-08-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 338275)
Goh, iemand die bij Switch een toestel op heeft kunnen halen. Dan lijkt er toch schot in de zaak te komen...

Ik stond op plaats 17 een week geleden, ook voor 16GB zwart. Dan zou ik ook aan de beurt moeten komen. Hebben ze jou gebeld of heb je een SMS gekregen?

Vorst 14-08-09 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CVar (Bericht 338274)
Gisteren een zwarte 16GB bij Mobistar Wijnegem opgehaald.
Deze was gereserveerd met voorschot op 4 juli rond 11:00 en volgens de verkoper stond ik toen 12e op de lijst.

Gewoon vol blijven houden allemaal!!

Sorry op verkeerde post gereageerd (vorige post).
Ik stond op plaats 17 vorige week en ook voor dezelfde versie.
Hebben ze je verwittigd per SMS?

CVar 14-08-09 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorst (Bericht 338349)
Sorry op verkeerde post gereageerd (vorige post).
Ik stond op plaats 17 vorige week en ook voor dezelfde versie.
Hebben ze je verwittigd per SMS?

Ik stond op 4 juli al op de 12e plek. Ik kan dus bijvoorbeeld vorige week ondertussen op de 1e plek hebben gestaan en jij op de 17e. Zegt dus nog niet zo veel.

Ze hebben mij gisteren eind van de ochtend gebeld.

xa4cornelis 15-08-09 03:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 338314)
Mijne komt ook uit week 28 :p

Die van mij uit week 30 :D

azzido 15-08-09 05:52

Heb sinds donderdag mijn nieuwe iPhone. Alle mobistarwinkels opgebeld in volgorde van openingsuur. Bij winkel 63 (Mobistar Center in Ronse) had ik prijs, gebeld 1 minuut na openingstijd. 1 zwart en 1 wit model van 32gb was binnengekomen dags ervoor om iets voor sluitingstijd.
Onmiddelijk in mijn auto gestapt en er naartoe gereden!

Naar Herentals, Mol, Geel, Hasselt-Demer, Heusden-Zolder, Lommel, Bree, Lokeren en Menen hoef je alleszinds al niet te bellen. Zij hebben wachtlijsten van 3weken+ en/of je wordt er afgescheept.

Voor de zwarte 32gb was er in Izegem slechts 1 iemand op de wachtlijst toen. -> 051/305812.

ilse85 15-08-09 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brugesman (Bericht 337839)
Ik heb gisteren een iphone gekocht van iemand hier op het forum omdat ik geen zin meer had om te wachten en vandaag krijg ik toch wel telefoon zeker van mobistar center dat er een iphone 16GB wit beschikbaar is :( geen chance ! Is er iemand die echt op zoek is naar dit toestel ? Zo ja sammyvermeersch@gmail.com want anders ga ik morgen bellen dat ik hem niet meer nodig heb (geen voorschot moeten betalen bij bestelling omdat de lijst ellenlang was)

Voor de 3de keer bijna een iphone.
Al 3 dagen aan het mailen met deze persoon alles zo ver rond. En dan krijg ik geen reactie meer:(

Laatste Mail:Zal voor zaterdag zijn morgen kan ik niet maar hebt hem zeker zaterdag want is voor mij gereserveerd ... Morge werken daarom kan ik niet. Hij is zeker voor jou.

We zouden gister af spreken hoelaat we zouden afspreken vandaag maar niks meer vernomen.


Dit is de 3de op rij.

1e poging voor een iphone: alles rond 600 euro overgemaakt en liet ook niks meer weten.

2de ben ik gaan kijken ging om een 3gs 32 gb wit en bleek bij aankomst een 16 gb. Dus ik vraag naar uitleg en deze kreeg ik. Ja dat staat er fout op het is wel gewoon een 32 gb. Ik zeg dat lijkt me vreemd heb je de doos of de factuur daar zal het wel opstaan. Maar nee die hadden ze niet.
Ik gevraagd hoe oud het toestel was. 3 maanden. Ja toen wist ik genoeg. Ze wilde er trouwens 675 euro voor hebben :confused:

Nou word wel op de proef gesteld.:(

stekkie00 15-08-09 10:40

Iemand nog iets gehoord van mobistarcenter Geel Mol Herentals?
Heb er de 6e juli 32GB zwart gereserveerd en nog altijd niet gehoord.
wat een gedoe toch allemaal:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.