iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/39990-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-2-a.html)

Jamez 15-08-09 12:55

Hmm, jij hebt wel heel veel pech Ilse85

ilse85 15-08-09 12:57

Ja ik dacht 3maal moet toch scheepsrecht zijn haha:)
We houden de moet er maar in:)
Ik heb nog een reservatie bij Media Markt Hasselt. Maar media markt word volgens mij als een van de slechtste bevoorraad. Want ik sta al een maand op de 2de plaats:S

Jamez 15-08-09 12:59

Mediamarkt wordt inderdaad heel slecht bevoorraad, staat op zelfde trapje als HCW en switch
Best ben je toch nog af bij een Mobistar shop vrees ik.

ilse85 15-08-09 13:02

Ja inderdaad. Denk dat ik daar ook maar eens ga reserveren. Of ik moet erachter komen welke mobistar filialen niet met wachtlijsten werken en daar een keer op bezoek gaan en hopen dat ik dan met een iphone naar buiten kan huppelen.
En het feest eindelijk kan beginnen haha:)

Mazereeuw 15-08-09 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamez (Bericht 338504)
Mediamarkt wordt inderdaad heel slecht bevoorraad, staat op zelfde trapje als HCW en switch
Best ben je toch nog af bij een Mobistar shop vrees ik.

Wordt toch een keer tijd dat dit trapje ook wat binnen krijgt. Heb geen zin meer om bij Mobistar te gaan smeken of ze toevallig nog wat op voorraad hebben tenzij ze een landelijke wachtlijst maken, die we online kunnen checken.

Een lijstje met winkels zonder wachtlijsten zou idd wel handig zijn. Maar ik denk dat ik rustig mijn beurt af ga wachten. Huidige abo loopt toch nog een tijdje.

dendirk 15-08-09 13:50

Zoals reeds hoger gemeld denk ik dat Mobistar zelf geen stock heeft, als apple levert komen die direct in de winkels terecht denk ik.

Klantenservice: Serienummers als je hier je serienummer ingeeft zie je welke produktieweek je iPhone heeft.

Die van mij kwam uit produktieweek 28, een kleine 3 weken later had ik hem van bij een Mobistar centre. Is maar om aan te tonen hoe snel het gaat vanaf produktie tot verkoop.

Jamez 15-08-09 13:56

Mijne is dan precies toch nog niet besteld geweest in de Apple fabriek, wacht al bijna 5 weken

ItsAdot 15-08-09 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 (Bericht 338505)
Ja inderdaad. Denk dat ik daar ook maar eens ga reserveren. Of ik moet erachter komen welke mobistar filialen niet met wachtlijsten werken en daar een keer op bezoek gaan en hopen dat ik dan met een iphone naar buiten kan huppelen.
En het feest eindelijk kan beginnen haha:)

Zoveel is er nu eigenlijk ook niet aan. Ik begin de mijne al beu te worden na 1 week :p Het voelt echt niet aan als 575€. Jammer dat ik het moet zeggen maar het is gewoon te duur voor wat je in je handen hebt.
Ik ga hem denk ik volgende maand terug verkopen.

Nairua 15-08-09 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 (Bericht 338505)
Ja inderdaad. Denk dat ik daar ook maar eens ga reserveren. Of ik moet erachter komen welke mobistar filialen niet met wachtlijsten werken en daar een keer op bezoek gaan en hopen dat ik dan met een iphone naar buiten kan huppelen.
En het feest eindelijk kan beginnen haha:)

Probeer Mobistar Sint-Niklaas (stationsstraat) eens. Doen niet aan wachtlijsten. Heb er gisteren eentje opgehaald.

ilse85 15-08-09 21:04

Bedankt voor de tip. Ja ik heb nu een heel oud toestel met zwart wit scherm omdat ik mijn andere al heb verkocht. Dus ik ga er altijd op vooruit. En ik mis mijn touchscreen.

biap000 15-08-09 22:25

Ik kan in googlemaps geen mobistar sint-niklaas ,stationsstraat vinden. Waar ben jij precies geweest dan. B.V D..

ilse85 15-08-09 22:27

Mobistar > Verkooppunten
MOBISTAR CENTER SINT-NIKLAAS STATIONSSTRAAT Stationsstraat 15 9100 SINT-NIKLAAS

tis voor mij alleen 2 uur rijden:rolleyes:

I Stig I 15-08-09 23:52

Kheb mijn Iphone 3G s 16GB wit besteld bij easy-m in Turnhout op 1 augustus.

Weet iemand toevallig iets van de leveringen daar? :D

junkyjump 16-08-09 02:27

Iemand interesse?en wie spreekt er Frans??:-D

Belgium iPhone Forum - www.belgium-iphone.com • Voir le sujet - Vend iphone 3GS 16 Go

Belgium iPhone Forum - www.belgium-iphone.com • Voir le sujet - iPhone 3gs belge 16GB blanc

Kurtje 16-08-09 12:21

Ikzelf had vorig jaar al een 3G besteld via een vertegenwoordiger van Mobistar die wij kennen. (hebben zelf electrozaak) Na een half jaar had ik hem nog niet, net toen hoorde ik dat er een nieuw model uit kwam. Hadden we heb zelf via een apple verdeler van ons besteld, maar kunnen nog geen levertermijn geven. Toen naar S&S Hasselt gebeld, werken enkel met bestelling en konden ook nog geen levertermijn geven, nog niet tot bij benadering. Vorige vrijdag maar eens zelf naar Mobistar Tongeren geweest, daar vertelden ze mij dat dat wsl nog 2 à 3 maanden kon duren.... Ik word stilaan zot!

ASNNetworks 16-08-09 15:39

Ik zou zeggen: Zoek er een via eBay;) Heb 2 weekjes geleden een besteld, iPhone 3GS zwart 32Gb voor 700 euro...Heb met de verkoper afgesproken dat hij het als gift moest sturen in verband met invoerrechten (hij zat namelijk in Australie)...10 dagen later kreeg ik een envelop/pakket waar als beschrijving 'MP3 Player' op stond vermeld...Ik maak em open en wat zie ik: een gloednieuwe, gesealde iPhone 3GS 32GB...simlockvrij...

Dat vermijd een hoop frustratie en tijd..en is maar 25 euro duurder, bovendien moest ik dus geen verzendkosten en invoerrechten betalen...Let echter wel op dat je een goede verkoper vind;)

Dacht deel even een tip, uiteraard is het op eigen risico...maar na wat ik allemaal heb gelezen in deze thread zag ik het niet zitten om 10x per week naar Belgie te moeten gaan:P

flashermx 16-08-09 15:43

bij welke ebayer was dat dan?:)

ASNNetworks 16-08-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashermx (Bericht 338896)
bij welke ebayer was dat dan?:)

Ik heb em bij 'radiumforever' besteld...Hij heeft alleen goede beoordelingen en verkoopt vooral iPhone 3GS'... Hier vind je zijn pagina eBay My World - radiumforever, als je op beoordelingen klikt zul je mijn beoordeling ook zien (bovenaan)...

Maar het is natuurlijk altijd eigen risico, dus doe wat je wilt doen;)

Momenteel heeft hij zo te zien geen iPhones te koop staan, maar hij zet er steeds een aantal voor paar dagen...Meestal zet hij ze met een tijd van 24-48 uur om te kopen...Dus je moet snel zijn en af en toe checken;)

Hij reageert trouwens heeel snel als je hem een mail stuurt met vragen...Dus je zou hem ook kunnen mailen wanneer hij weer een lading iPhones gaat verkopen;) Houd wel rekening met het tijdsverschil (Australie-Nederland);)

flashermx 16-08-09 15:53

mm hij heeft nu geen items meer :s

MrBrightside 17-08-09 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot (Bericht 338592)
Zoveel is er nu eigenlijk ook niet aan. Ik begin de mijne al beu te worden na 1 week :p Het voelt echt niet aan als 575€. Jammer dat ik het moet zeggen maar het is gewoon te duur voor wat je in je handen hebt.
Ik ga hem denk ik volgende maand terug verkopen.

Je trekt mijn aandacht! Waarom vind je de 3GS zijn geld niet waard?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.