iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

mylifetime 08-09-09 21:08

Heb je nu al de Nokia dan? :-) Je weet echt niet wat je mist hoor! :-)

FMJ 08-09-09 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 348808)
Heb je nu al de Nokia dan? :-) Je weet echt niet wat je mist hoor! :-)

Nee, de Nokia heb ik nog niet, maar ik heb ook nog steeds geen spijt van mijn annulering. Ik weet namelijk wel wat ik mis (heb heel lang een iPhone gehad en werk er dagelijks mee) en ik weet wat ik er voor in de plaats ga krijgen.
Sterker nog, ik voel me juist opgelucht dat ik voor de Nokia heb gekozen ipv voor de iPhone, aangezien de Nokia nu eenmaal bepaalde functies heeft die de iPhone niet heeft en die ik wel erg belangrijk vind (met name het fysieke qwerty toetsenbord, ik type me wat af op m'n telefoon).
Dus nee, van deze weloverwogen keus heb ik geen spijt en zal ik geen spijt gaan krijgen, hoe hard je het ook probeert :p

Londonforever 08-09-09 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino (Bericht 348807)
Mag ik 'm dan van je stelen?

Geeeeeuwwww

mylifetime 08-09-09 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 348819)
Nee, de Nokia heb ik nog niet, maar ik heb ook nog steeds geen spijt van mijn annulering. Ik weet namelijk wel wat ik mis (heb heel lang een iPhone gehad en werk er dagelijks mee) en ik weet wat ik er voor in de plaats ga krijgen.
Sterker nog, ik voel me juist opgelucht dat ik voor de Nokia heb gekozen ipv voor de iPhone, aangezien de Nokia nu eenmaal bepaalde functies heeft die de iPhone niet heeft en die ik wel erg belangrijk vind (met name het fysieke qwerty toetsenbord, ik type me wat af op m'n telefoon).
Dus nee, van deze weloverwogen keus heb ik geen spijt en zal ik geen spijt gaan krijgen, hoe hard je het ook probeert :p

Ha ha ha ha... nee hoor. Ik gun het je dat straks blij kunt zijn met je Nokia. Je weet tenslotte nu wel wat je mist dan. Dat wist ik niet. :-)

Nee, vind het stoer dat je gewoon je bestelling geannuleerd hebt en er ook geen spijt van hebt. Dat laatste is helemaal het belangrijkste natuurlijk. Hoop maar voor je dat je je Nokia dan sneller ontvangt dan de wachttijd is geweest van de iPhone.

FMJ 08-09-09 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 348835)
Hoop maar voor je dat je je Nokia dan sneller ontvangt dan de wachttijd is geweest van de iPhone.

Euhmm, nee, dat niet. De N900 zal namelijk in oktober uitgeleverd worden. Dat is ongeveer net zo lang als dat ik op m'n iPhone gewacht zou moeten hebben, maar ik kan je zeggen dat het een wereld van verschil is tussen of je twee maanden moet wachten terwijl het dan nog een week maar ook nog 2 maanden kan duren voordat je je toestel kunt ophalen in België en twee maanden moeten wachten (uiterlijk), wetende dat je toestel dan gegarandeerd geleverd wordt, bij je thuis... Dat is toch een stuk prettiger wachten!

junkyjump 09-09-09 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sidderke (Bericht 348435)
Als je overschakelt naar een ander abonnement van hen, kan ik me wel inbeelden dat ze u 'gewoon' laten overschakelen op een nieuw abonnement, dat je natuurlijk wel terug meteen voor 24 maanden moet bijnemen.

Idd, je bent aan Mobistar in het algemeen gebonden dus van abo wisselen moet normaal geen probleem zijn!:)

mylifetime 09-09-09 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 348840)
Euhmm, nee, dat niet. De N900 zal namelijk in oktober uitgeleverd worden. Dat is ongeveer net zo lang als dat ik op m'n iPhone gewacht zou moeten hebben, maar ik kan je zeggen dat het een wereld van verschil is tussen of je twee maanden moet wachten terwijl het dan nog een week maar ook nog 2 maanden kan duren voordat je je toestel kunt ophalen in België en twee maanden moeten wachten (uiterlijk), wetende dat je toestel dan gegarandeerd geleverd wordt, bij je thuis... Dat is toch een stuk prettiger wachten!

Ja, kan me voorstellen dat het een stuk prettiger wachten is op die manier. En oktober schiet intussen ook al aardig op. :-)

Londonforever 09-09-09 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump (Bericht 348876)
Idd, je bent aan Mobistar in het algemeen gebonden dus van abo wisselen moet normaal geen probleem zijn!:)

Dus het is mogelijk om na x aantal maanden over te schakelen van een My60-abo naar een My45 -of My30-abo?

junkyjump 10-09-09 01:01

Bij mij, proximus, geen probleem allemaal als ik maar bij Proximus blijf zolang mn contract loopt

Anders...als je al mobistar bent..bellen naar 5000 = klantendienst, dan weet je het direct;)
En anders stap je maar eens een winkel binnen

iMonkey 10-09-09 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pkrielen (Bericht 348200)
Dus voor de mazzelaars : Van Roey Automation in Turnhout...

-Suc6..

Ik ben pkrielen dank verschuldigd, gisteren mijn iPhone gaan afhalen! /happy
Straks naar Fnac om mijn bestelling te cancellen

Mindblower008 10-09-09 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 348928)
Dus het is mogelijk om na x aantal maanden over te schakelen van een My60-abo naar een My45 -of My30-abo?


ja indd kan perfect, MAAR 24m moet je erbij nemen.

ilse85 10-09-09 12:24

Jippie! kan mijn Iphone eindelijk gaan halen bij de MM hasseld.(media markt)
Ga meteen vertrekke:)

Kenokapi 10-09-09 15:18

Ik heb mijn iphone 3gs zwart 16 Gb besteld op 04/08/2009 in het mobistar center in het wijnegem shopping center en stond toen op plaats 27. Vandaag gaan informeren en sta momenteel op plaats 12. Dit type (16 gb zwart) toestel komen er dus een 3-tal per week van binnen.

Dirk Van Meensel 10-09-09 16:52

Vorige week woensdag besteld (16gb) en vandaag gaan afhalen in mobi* winkel.

pinki 10-09-09 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Van Meensel (Bericht 349582)
Vorige week woensdag besteld (16gb) en vandaag gaan afhalen in mobi* winkel.

welke winkel als ik vragen mag ? (tenminste toch één mobi* winkel die geen onnoemelijk lange lijst heeft)

grts
E

Ro72 10-09-09 19:20

Op woensdag 26 augustus heb ik mijn 3GS 32 Gb zwart bij Mobistar Deinze besteld. Er was een wachtlijst van 2 personen, ik was dus nummer drie. Donderdag een week laten werd ik gebeld dat mijn toestel binnen was. Afgelopen zaterdag naar Belgie gereden en de telefoon opgehaald. Wachttijd was ongeveer 1,5 week.

Ik ben in Deinze terrecht gekomen door de e-mail tip een aantal pagina's terug. Veel reacties waren dezelfde (geen voorraad, lange wachtijden, geen rezerveringen, enz). Rezerveren kon per e-mail en er was geen aanbetaling nodig. Perfecte service en snelle levering.

jacobla 10-09-09 20:32

ik wil ook een iphone 3gs 32GB black kopen maar heb geen idee of 31september koppelverkoop mag of niet? en of er ook nog apart iphone 3gs moest worden verkocht? namelijk dat ik bij andere provider wil blijven en kan ik ze nog bestellen anders? want bij mobistar winkel lukt het me niet ze te bestellen (woon in buurt van gent) iemand die men vraag kan beantwoorden?

Tackleberry 10-09-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kenokapi (Bericht 349527)
Ik heb mijn iphone 3gs zwart 16 Gb besteld op 04/09/2009 in het mobistar center in het wijnegem shopping center en stond toen op plaats 27. Vandaag gaan informeren en sta momenteel op plaats 12. Dit type (16 gb zwart) toestel komen er dus een 3-tal per week van binnen.

Ik neem aan dat je het toestel op 04/08/09 hebt besteld? :)

Wel een goede indicatie voor mij, aangezien ik hetzelfde type (3GS 16GB black) op 31-07-09 heb besteld bij Mobistar in Shopping Center Wijnegem. Dan zou ik nu ergens rond plaats 8 tot 10 moeten staan...

Heb een aantal dagen geleden een reactie gestuurd op een wachtlijst update van 31 augustus, maar helaas niets van Mobistar op teruggehoord. Vandaag maar weer een poging gedaan, dit keer een nieuwe mail.

Leuk detail: onderaan het bestelformulier staat "verwachte leverdatum 01/09/2009". Gelukkig wist ik vooraf al dat die datum erg onwaarschijnlijk zou zijn. :P

wrc1 10-09-09 21:29

waarom proberen de mensen die al lang moeten wachten op een iphone niet eens in een kleine landelijke gemeente waar er ook een mobistar shop is. Ik kan me voorstellen in de buurt van antwerpen dat de vraag groot is of in het uiterste puntje van west vlaanderen (veurne, poperinge, Ieper, Torhout,...) Ik neem aan dat in deze steden de wachtlijst korter gaat zijn of in de groot steden ? Ik had mijn Iphone 32 GB ook in 5 dagen !

macmichel 10-09-09 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wrc1 (Bericht 349726)
waarom proberen de mensen die al lang moeten wachten op een iphone niet eens in een kleine landelijke gemeente waar er ook een mobistar shop is. Ik kan me voorstellen in de buurt van antwerpen dat de vraag groot is of in het uiterste puntje van west vlaanderen (veurne, poperinge, Ieper, Torhout,...) Ik neem aan dat in deze steden de wachtlijst korter gaat zijn of in de groot steden ? Ik had mijn Iphone 32 GB ook in 5 dagen !

Het zal je aardig tegenvallen, ik heb gekeken in Turnhout maar daar was niks meer.

Momenteel heb ik een bestelling lopen bij Krefel in Turnhout (aardige mensen echt een aanrader) en als het meezit kan ik hem volgende weekend ophalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.