iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

Robe187 01-11-09 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grungie (Bericht 377566)
Bij Eurosys Hasselt verkopen ze de 16 mb aan 454€ en de 32 mb aan 554€, maar enkel met een abonnement van Telenet van 20€/maand.

aan 16 en 32mb heb je ook niet veel :p en normaal zou het niet mogen want koppelverkoop is verboden in belgie :-)

jamesds 01-11-09 12:10

in mobistar roeselare voldoende op stock

parathion 01-11-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robe187 (Bericht 377611)
aan 16 en 32mb heb je ook niet veel :p en normaal zou het niet mogen want koppelverkoop is verboden in belgie :-)


koppelverkoop kan wel want België is door europees gerechtshof veroordeelt omdat het dit verbied. een gevolg daarvan is dat alle veroordelingen in belgie door europa ongedaan worden gemaakt. Dus kan je ongestoort koppelverkoop toepassen. Wel is het zon dat de Belgische wet nog niet is aangepast al zijn ze daar nu "volop" aan bezig

Robe187 01-11-09 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parathion (Bericht 377636)
koppelverkoop kan wel want België is door europees gerechtshof veroordeelt omdat het dit verbied. een gevolg daarvan is dat alle veroordelingen in belgie door europa ongedaan worden gemaakt. Dus kan je ongestoort koppelverkoop toepassen. Wel is het zon dat de Belgische wet nog niet is aangepast al zijn ze daar nu "volop" aan bezig

dus we kunnen in de toekomst ook simlock iphones verwachten? =(

kal_el 01-11-09 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robe187 (Bericht 377858)
dus we kunnen in de toekomst ook simlock iphones verwachten? =(

neen, het wordt enkel toegestaan om een korting bij een bepaald product te leveren, de simlock dus niet.

Wat ik bedoel:

als ik een iPhone koop met mobi* abonnement voor vb 1 euro (abo van dan 30 euro per maand)
Dan moet het mogelijk blijven om die iPhone te gaan gebruiken met proximus of eender welke andere operator.

althans zo zei van quickenborne het (minister telecom belgië)

Robe187 01-11-09 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 377874)
neen, het wordt enkel toegestaan om een korting bij een bepaald product te leveren, de simlock dus niet.

Wat ik bedoel:

als ik een iPhone koop met mobi* abonnement voor vb 1 euro (abo van dan 30 euro per maand)
Dan moet het mogelijk blijven om die iPhone te gaan gebruiken met proximus of eender welke andere operator.

althans zo zei van quickenborne het (minister telecom belgië)

ok bedankt voor deze informatie.. vrees er wel dan voor dat simlock in de toekomst wel zal komen als zoiets al mag

kal_el 01-11-09 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grungie (Bericht 377566)
Bij Eurosys Hasselt verkopen ze de 16 mb aan 454€ en de 32 mb aan 554€, maar enkel met een abonnement van Telenet van 20€/maand.

telenet geeft je er een gsm ter waarde van 150 euro bij, ofwel krijg je het eerste jaar 10 euro korting op je factuur.
Ik veronderstel dat je hier niet kan kiezen voor 1 van die 2 opties, maar de iPhone is zogezegd de korting (120 euro ==> zogezegd het jaar aan 10 euro/maand)

iScorpio 02-11-09 07:13

Graag in deel 4 verder gaan omdat we hier de 50 pagina's gaan aantikken.;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.