iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

Billie Banaan 29-10-09 22:33

Gewoon bij alle krefel vestigingen, als ik het goed begreep uit hun mailtje.

En dat ze in de gaten hebben dat je uit Nederland komt, wat maakt dat nou voor hun uit? Als je maar betaald toch :)

Aries 29-10-09 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Billie Banaan (Bericht 376739)
Gewoon bij alle krefel vestigingen, als ik het goed begreep uit hun mailtje.

En dat ze in de gaten hebben dat je uit Nederland komt, wat maakt dat nou voor hun uit? Als je maar betaald toch :)

Dan ga ik het zaterdag maar eens op de gok proberen en richting België rijden...

Billie Banaan 29-10-09 23:58

je moet wel eerst reserveren in de winkel, en dan weer gaan he :P

Aries 30-10-09 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Billie Banaan (Bericht 376768)
je moet wel eerst reserveren in de winkel, en dan weer gaan he :P

Behalve als hij op voorraad is lijkt me.... :D

Damys4 30-10-09 09:32

Ik had de mijne ook telefonisch besteld bij Krefel Turnhout....binnen 1 week kon ik hem halen....

Juan 30-10-09 09:39

Zojuist gebeld naar Mobistar in Heusden-Zolder. Zij hebben al zeker de 16GB's op voorraad, maar zij verkopen enkel met 3 accessoires wat de prijs op 621 euro brengt. Zelf kies ik toch liever mijn tasje ed.:( Dus zal nog maar wat verder bellen...

Juan 30-10-09 09:54

Blijkbaar komen er vandaag overal wat leveringen binnen. Zojuist een zwarte 16GB aan de kant laten leggen in Sint-Truiden. Hopelijk kan ik vanavond nog langsgaan.

Ook bij S&S zouden er eind volgende week weer een heel aantal binnenkomen (volgens hun Twitter zijn er 250 onderweg)

Robe187 30-10-09 11:33

ik kan mijne wss volgende week gaan halen in de mobistar in hasselt.. (ben wel een belg xD) en heb al gereserveerd op 12september :p

buffelkneer 30-10-09 12:38

De Iphone is bij Krefel in maar een tiental filialen te verkrijgen....
Online kan je hem ook krijgen, hij is op voorraad, binnen 3 werkdagen heb je em. Enkel 16gb zwart. Je moet natuurlijk wel in belgie wonen dan.

Suzanne- 30-10-09 17:52

YEAHH
 
Ik zag op hcw.be dat ze (3GS 16gb wit) weer beschikbaar zijn in Schoten.
Meteen via de website gereserveerd en er even achteraan gebeld.

Morgen kan ik m komen ophalen!

Happy

Minyah 30-10-09 17:55

Ik heb een iPhone een week geleden bij Lab9 Kortrijk gekocht. Kom ik thuis valt het bereik hele tijd weg. De iPhone zelf geeft aan "geen service". Als ik de SIM een keer verwijder en opnieuw terug stop gaat het voor 20 seconden goed. Daarna valt het signaal weer helemaal weg. Teruggestuurd en ook Lab9 heeft dit geconstateerd. Gewoon pech of komt dit vaker voor?

Aries 30-10-09 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne- (Bericht 377045)
Ik zag op hcw.be dat ze (3GS 16gb wit) weer beschikbaar zijn in Schoten.
Meteen via de website gereserveerd en er even achteraan gebeld.

Morgen kan ik m komen ophalen!

Happy

Zojuist teruggekomen uit Schoten...helaas had Krefel wel wat binnen gekregen (6 zwarte 16 GB's) maar stonden er nog 5 in backorder. Toen maar doorgelopen naar HCW en daar hadden ze precies nog één witte en die ligt hier nu voor me....

Ik hoop dus niet voor je dat dit diegene is die ze voor jou apart zouden leggen :confused:

Suzanne- 30-10-09 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aries (Bericht 377078)
Zojuist teruggekomen uit Schoten...helaas had Krefel wel wat binnen gekregen (6 zwarte 16 GB's) maar stonden er nog 5 in backorder. Toen maar doorgelopen naar HCW en daar hadden ze precies nog één witte en die ligt hier nu voor me....

Ik hoop dus niet voor je dat dit diegene is die ze voor jou apart zouden leggen :confused:

hoop t ook niet. Heb m om 10 voor 6 besteld, bevestiging gehad en daar nog achteraan gebeld. Hoe laat heb jij m gekocht? Ik bel morgen nog wel even voordat ik ga rijden :) just to be sure.

Aries 30-10-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne- (Bericht 377102)
hoop t ook niet. Heb m om 10 voor 6 besteld, bevestiging gehad en daar nog achteraan gebeld. Hoe laat heb jij m gekocht? Ik bel morgen nog wel even voordat ik ga rijden :) just to be sure.

De tijd staat helaas niet op de bon, maar het was rond 5 uur (niet echt gek veel later want het ruim een half uur/drie kwartier rijden vanaf mijn huis en ik was om 5 over 6 thuis.

Het kan in ieder geval geen kwaad om even van te voren te bellen voordat je voor niets rijdt.

Succes in ieder geval!

Juan 31-10-09 08:35

Gisteren nog naar Sint-Truiden gereden om m'n 16GB zwart op te halen. 's Morgens moest ik nog mijn naam zeggen aan de telefoon om hem aan de kant te leggen, maar daar hebben ze 's avonds niet meer achter gevraagd, wat er op wijst dat er daar van alles nog voldoende voorraad is...

frenkiew 31-10-09 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan (Bericht 376828)

Ook bij S&S zouden er eind volgende week weer een heel aantal binnenkomen (volgens hun Twitter zijn er 250 onderweg)

Heb gisteren (vrijdag 30-10-09 ) 'n mailtje gestuurd naar S&S in Hasselt voor 'n zwarte 32GB versie te reserveren..
Kon 'm vandaag al op komen halen :D:D

koktale 31-10-09 17:15

Ik ga er een bestellen bij Krefel en laten bezorgen bij vrienden in België (hopelijk lukt dat met een NL-se creditcard.) Toch nog even een laatste check hier doen, ben nl nieuw in iPhone land:
Ik kan toch gewoon met deze iphone naar de NL-se Vodafone winkel en een super-sim abbo nemen?
Geen gedoe met unlocken of weet ik veel wat allemaal...?
Nog iets waar ik op moet letten?
Dank,
Daniel

Suzanne- 31-10-09 17:53

Hij was er nog :-) Nu zo snel aan Itunes hangen :-)

@Koktale/Daniel. Even goed de zoekfunctie gebruiken, alle info is te vinden. En t antw is ja. ze verkopen ze unlocked in Belgie.

Aries 31-10-09 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne- (Bericht 377400)
Hij was er nog :-) Nu zo snel aan Itunes hangen :-)

@Koktale/Daniel. Even goed de zoekfunctie gebruiken, alle info is te vinden. En t antw is ja. ze verkopen ze unlocked in Belgie.

Gelukkig maar... :cool:

Ik ben sinds gisteren in de weer met het jailbraiken en het is me nu dan dus eindelijk gelukt! Helemaal gelukkig, alhoewel het vooralsnog een tethered jailbreak is omdat de iphone van week 40 is (ik ben er echter van overtuigd dat ook dit weer op termijn wordt opgelost door onze grote vriend Geohot).

Veel plezier met de nieuwe aanwinst in ieder geval! :)

grungie 01-11-09 08:26

Bij Eurosys Hasselt verkopen ze de 16 mb aan 454€ en de 32 mb aan 554€, maar enkel met een abonnement van Telenet van 20€/maand.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.