iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

dendirk 10-10-09 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DutchEvil (Bericht 363466)
Bij mobistar waren er nog 5 3G's, waarvan ik er nu 2 in mijn bezit heb. Nog 3 liggen er!

misschien handig te melden welke mobistar?

DutchEvil 10-10-09 13:23

aja juist, in de huidevettersstraat in antwerpen.

maxrota 10-10-09 14:22

Gelukkig! Nu kunnen al die speculanten hun 3Gs'en niet meer tegen belachelijke prijzen verkopen!

Heater 10-10-09 14:50

Iphone 3Gs 32GB zwart besteld op 29/09/09 bij mobistar center Diksmuide gisteren telefoontje gekregen dat hij binnen is ! heb dus ong 1 week en half moeten wachten:p
Ga hem volgende week halen :)

racekonijn 10-10-09 16:08

Er is zelfs een winkel die nog 17 toestellen in voorraad heeft .....
Ik begrijp dus niet waarom sommige winkels dan zulke schaarste hebben ??

jeroenvdmeer 10-10-09 16:28

Ik heb net de op 24 juli bestelde Iphone 3Gs opgehaald bij de FNAC in luik. Ik had afgelopen dinsdag een E-mail gehad dat hij binnen was.

Wim_ 10-10-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maxrota (Bericht 363554)
Gelukkig! Nu kunnen al die speculanten hun 3Gs'en niet meer tegen belachelijke prijzen verkopen!

Inderdaad :D:p:D

Heater 10-10-09 19:14

@racekonijn: Over welke moddellen en welke winkel heb je het dan ?

Iwan M 10-10-09 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 363437)
Ik begrijp dit allemaal niet goed, waarom wachten jullie allemaal zo lang? Vorige week in Krefel Schoten 32GB besteld met voorschot en deze week netjes opgehaald aan €675,- Ze konden meteen in de computer zien welke dag zij de levering zouden binnen krijgen. Indien het te lang zou duren zou ik het voorschot gewoon terug krijgen. Allemaal heel correct verlopen en veel gemakkelijker dan via de mobistarcenters die geen info (kunnen) geven. Zeker aan te raden!

Jij bent mijn held want ik heb nu een 32G GS in het zwart in mijn bezit ... gekocht bij Krefel in Turnhout ! Bedankt voor de tip !!

marienho 11-10-09 11:02

Drie weken geleden had ik obv de excel lijst die hier gepost is 187 emails verstuurd, toen geen enkele positieve reactie, afgelopen week kreeg ik echter bericht van Mobistar Poperinge dat er twee iphones op me lagen te wachten :D helemaal top !! Vrijdag heb ik ze opgehaald, wel een flinke rit vanuit heemskerk maar dan heb je ook wel wat !!

FMJ 11-10-09 11:49

Hehe, ik ga even mezelf totaal ongeloofwaardig maken: begin september schreef ik hier nog dat ik het wachten beu was, mijn bestelling had geannuleerd en een Nokia N900 had besteld. Het voorschot van 100 euro was inderdaad terug gestort en ik was dus braaf aan het wachten op mijn N900 die eind oktober uitgeleverd zou worden.
Tot afgelopen dinsdag...ik kreeg een telefoontje van Switch Wijnegem dat mijn op 12 juli bestelde zwarte 16GB iPhone 3GS binnen was! Euhmmm...huh? Toen de twijfel, alsnog de iPhone ophalen of blijven wachten op de N900... Enigzins beinvloed door bepaalde iPhone liefhebbers in mijn omgeving toch maar besloten alsnog de iPhone op te halen. Het scheelde me tenslotte ook weer een paar weken wachten.
Dus afgelopen vrijdag op naar Belgie. In de winkel kreeg ik het nog even warm toen de verkoper een beetje moeilijk keek en ging bellen naar aanleiding van de 100 euro die was terug gestort, maar uiteindelijk verscheen de iPhone op de balie en zei hij: dat is dan 575 euro alstublieft. Toch nog gelukt!

En eerlijkheid gebied mij te zeggen, hoewel ik de N900 natuurlijk niet echt geprobeerd heb, ik ben zeer blij met deze toevalligheid. Ik werk dan wel elke dag met iPhones, maar pas wanneer je er zelf een intensief gaat gebruiken merk je pas wat een geweldig apparaat het is. Ik heb de laatste 2 dagen echt moeite gehad om hem weg te leggen en ben blij dat ik alsnog deze op heb kunnen halen voordat de N900 afgeschreven en geleverd is. Stiekem ben ik toch iets blijer dan ik van tevoren had verwacht.
De manier waarop het gaat vind ik nog steeds triest, maar dat neemt niet weg dat de 3 maanden wachten meer dan de moeite waard geweest is!

@mylifetime: lees je mee? Wist ik blijkbaar toch niet helemaal wat ik zou missen ;-)

Iwan M 11-10-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 363986)
Hehe, ik ga even mezelf totaal ongeloofwaardig maken: begin september schreef ik hier nog dat ik het wachten beu was, mijn bestelling had geannuleerd en een Nokia N900 had besteld. Het voorschot van 100 euro was inderdaad terug gestort en ik was dus braaf aan het wachten op mijn N900 die eind oktober uitgeleverd zou worden.
Tot afgelopen dinsdag...ik kreeg een telefoontje van Switch Wijnegem dat mijn op 12 juli bestelde zwarte 16GB iPhone 3GS binnen was! Euhmmm...huh? Toen de twijfel, alsnog de iPhone ophalen of blijven wachten op de N900... Enigzins beinvloed door bepaalde iPhone liefhebbers in mijn omgeving toch maar besloten alsnog de iPhone op te halen. Het scheelde me tenslotte ook weer een paar weken wachten.
Dus afgelopen vrijdag op naar Belgie. In de winkel kreeg ik het nog even warm toen de verkoper een beetje moeilijk keek en ging bellen naar aanleiding van de 100 euro die was terug gestort, maar uiteindelijk verscheen de iPhone op de balie en zei hij: dat is dan 575 euro alstublieft. Toch nog gelukt!

En eerlijkheid gebied mij te zeggen, hoewel ik de N900 natuurlijk niet echt geprobeerd heb, ik ben zeer blij met deze toevalligheid. Ik werk dan wel elke dag met iPhones, maar pas wanneer je er zelf een intensief gaat gebruiken merk je pas wat een geweldig apparaat het is. Ik heb de laatste 2 dagen echt moeite gehad om hem weg te leggen en ben blij dat ik alsnog deze op heb kunnen halen voordat de N900 afgeschreven en geleverd is. Stiekem ben ik toch iets blijer dan ik van tevoren had verwacht.
De manier waarop het gaat vind ik nog steeds triest, maar dat neemt niet weg dat de 3 maanden wachten meer dan de moeite waard geweest is!

@mylifetime: lees je mee? Wist ik blijkbaar toch niet helemaal wat ik zou missen ;-)

Heb destijds een N97 gekocht omdat ik geen IPhone kon krijgen ... spijt van gehad en vorige week verkocht met 300 euro verlies. Hoop geld maar ook van een hoop ellende verlost ... De Iphone draait als een zonnetje vergeleken met de N97. De N900 ziet er op papier fantastisch uit maar had geen zin om nogmaals als early adopter van Nokia te fungeren :D

FMJ 11-10-09 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iwan M (Bericht 364058)
Heb destijds een N97 gekocht omdat ik geen IPhone kon krijgen ... spijt van gehad en vorige week verkocht met 300 euro verlies. Hoop geld maar ook van een hoop ellende verlost ... De Iphone draait als een zonnetje vergeleken met de N97. De N900 ziet er op papier fantastisch uit maar had geen zin om nogmaals als early adopter van Nokia te fungeren :D

Ik had hiervoor ook een N97, maar de N97 en de iPhone zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken! Afgezien van het hardware keyboard wint de iPhone het wat mij betreft ruim qua gebruik(sgemak).

eric181 11-10-09 13:34

Wie heeft er "toevallig" dit weekend een extra 3gs 32gb :eek: (zwart) in Belgie gekocht en wil deze voor een redelijke prijs aan mij verkopen?

Stuur me maar een PB....

:)

Rogier 13Bturbo 11-10-09 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 363986)
H....
Tot afgelopen dinsdag...ik kreeg een telefoontje van Switch Wijnegem dat mijn op 12 juli bestelde zwarte 16GB iPhone 3GS binnen was! .....

Dan kan het voor mij niet lang meer duren!:)
13 juli besteld bij Switch Wijnegem.

ItsAdot 11-10-09 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric181 (Bericht 364172)
Wie heeft er "toevallig" dit weekend een extra 3gs 3gb (zwart) in Belgie gekocht en wil deze voor een redelijke prijs aan mij verkopen?

Stuur me maar een PB....

:)

3GB, speciaal modelletje zeg :cool:

racekonijn 11-10-09 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heater (Bericht 363684)
@racekonijn: Over welke moddellen en welke winkel heb je het dan ?

Ik heb het over 4 witte 16 Gig's , 3 zwarte 16 Gig's , 6 witte 32 Gig's en 4 zwarte 32 Gig's :D

Welke winkel ?? Een Mobistarcenter ....
Ben hier al (ten onrechte ) verweten een handelaar te zijn ....dus ga ik nu ook geen reclame maken voor die winkel....anders ga ik weer door voor handelaar :rolleyes:
Het punt is ...ze zijn wel degelijk verkrijgbaar in de handel

macmichel 11-10-09 22:45

nog steeds niks, wacht nog 3 weken anders wacht ik wel op de 4e gen. iPhone.

brassghetto 12-10-09 02:38

Ik heb op 13 juli bij switch Antwerpen een witte 32GB besteld en kreeg woensdag bericht dat ik hem mocht afhalen. Na bijna 3 maand wachten ben ik echt zo blij dat niet kan stoppen hem te gebruiken. Ik zit nu voor mijn computer maar toch ben ik dit bericht op mijn iPhone aan het typen. Nog veel succes aan alle wachtende

macmichel 12-10-09 12:24

Ben net gebeld ik kan mijn iPhone 3GS ophalen, moet even kijken wanneer ik de tijd kan vinden aangezien ik in Groningen woon en naar Turnhout moet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.