Petitie tegen het uitgeven van iPhone's door Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Idd een simpele bestelprocedure via de Apple website zoals in UK of FR, of zoals met alle andere Apple producten zou het leven een stuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Idd een simpele bestelprocedure via de Apple website zoals in UK of FR, of zoals met alle andere Apple producten zou het leven een stuk minder frusterend maken en vooral inzichtelijker. Een tracking service en hup iedereen weet hoever zijn bestelling is.
De hele Mobistar verdeling heb ik nooit begrepen, bij geen enkele iPhone release. De schaarste zal misschien niet direct bij hun liggen maar de onprofessionele vaagheid echt wel. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien is het idee om eens een journalist te tippen over dit soort toestanden?
Beursgenoteerde bedrijven als dit kunnen negatieve pers missen als kiespijn. |
|
|||
|
|||
en je denkt dat een artiekeltje in een belgische krant, wat zal doen met het aandeel van apple? En dat het aandeel van mobistar door een artiekel een beetje zakt op de beurs veranderd niks aan het feit dat zij het alleen recht hebben.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn sommige mensen hier wat aan het dromen. Ik zie in heel dit verhaal maar 1 schuldige: Apple
Je plant toch geen release van een product als je er nauwelijks genoeg hebt? schuif de release dan een maand op. maar dit word volkomen bewust gedaan volgens mij. En zolang mobistar het meeste geld op tafel legt bij apple, zal mobistar de iphone blijven verdelen in belgie. ze verkopen als zoete broodjes bij mobistar, waarom zou iemand van management apple of mobistar zich dit dan aantrekken? daarenboven zou het niet slecht zijn om wat geduld te kweken, sommigen zijn hier geen haar beter als kleine kinderen een maand voor sinterklaas, WANNEER KOMT DE SINT NU IN GODSNAAM?? |
|
|||
|
|||
Inderdaad, geduld is een mooie deugd.
|
|
|||
|
|||
Ik had mijn iPhone de 30ste, mr toch, Nooit meer bij Mobistar.
|
|
||||
|
||||
Ik was in Luik..bij M*..alle personeel liep met zon ding rond..maar niks te koop
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zeg, boycotten die handel. Geen iPhones meer bestellen in Mobistar Centers. Zeg jullie bestellingen af en reserveer in MediaMarkt, Van Den Borre, .... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als jij het een oplossing vind om je bestelling bij het Mobistar Center te annuleren, dan kan dat alleen maar positief zijn voor mensen die achter jou op de lijst staan |
|
|||
|
|||
geen problemen hier!
ik heb ondertussen 12 iPhone4's 32GB verspreid over belgie weten te bemachtigen. ik snap echt niet hoe sommigen hier er maar geen kunnen vastkrijgen. 6 waren gereserveerde en had ik op de launch en de andere 6 heb ik gewoon kunnen kopen door verschillende mobi shop's binnen te wandelen de laatste weken. |
|
|||
|
|||
Welke Mobi Shops dan?
Ik heb Aalst en Oostende gedaan ondertussen. Je kan ze moeilijk allemaal gaan afrijden ... |
|
|||
|
|||
ik had er 1 in hasselt en 1 in st-truiden vorige week vrijdag
1 in oostende en 1 in genk vorige week dinsdag 2 in mechelen 2 weken geleden. het beste is dat je gewoon "de kleinere" mobi shop's afschuimt! mss dat mijn vorig werk vroeger voor ik zelfstandige ben geworden wel een beetje helpt(bevoorraden van mobi shop's) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De officiële verkoopprijs vermoed ik, want je zou dit toch niet gedaan hebben om winst te maken op kap van die personen die nog steeds op hun iPhone moeten wachten ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
(no offence naar knuster toe, maar in 9/10 gevallen gaat het wel zo bij mensen die meerdere toestellen hebben gekocht. Ze kopen dat allemaal met goede bedoelingen om er gewoon iemand blij mee te maken, maar zijn wegens het principe van "vraag & aanbod" plots genoodzaakt om toch de toestellen aan een veel hogere prijs te verkopen) Laatst gewijzigd door FenixStyle; 17-08-10 om 18:18. |
|
||||
|
||||
Same here. Zo'n doorverkoop is gewoon de logistieke klucht exploiteren. Sites zoals eBay zouden producten jonger dan 1-2 maanden moeten weren. Ticketverkoop op eBay enzo is ook al aan banden gelegd.
Al zijn diegenen die de aankoop doen allesbehalve beter omdat ze die lucratieve handelspraktijken juist in leven laten. Laatst gewijzigd door JohnnyricoMC; 17-08-10 om 18:42. |
|
|||
|
|||
Wat maakt dat in godsnaam uit hoeveel hij er voor vraagt???
Er wordt toch niemand verplicht dat bedrag te betalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar en het Iphone zakje | W34p0ns | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-08-09 11:02 |
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding | juulie | Archief | 1 | 06-03-09 18:15 |
Hotspots in het buitenland tegen flatrate - iPass | mla | Wi-Fi | 0 | 10-01-09 21:34 |
|
|