//

Iphone 4 - Terugname Mobistar

Iphone 4 - Terugname Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Spie2 Sinds vandaag heb ik mijn iPhone 4 terug. Het is inderdaad een swap geworden (= nieuw), dus geen refurbished toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-08-10, 21:20
woca woca is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spie2 Bekijk bericht
Sinds vandaag heb ik mijn iPhone 4 terug. Het is inderdaad een swap geworden (= nieuw), dus geen refurbished toestel .. oef zeg. Garantiebewijs opnieuw 2 jaar vanaf vandaag.
Het swaptoestel is wel gemaakt in week 24 = hopelijk niet teveel troubles
Heb je het toestel binnengebracht bij Mobistar en hebben ze het dan ook naar dynafix opgestuurd ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-10, 21:36
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

tja ik wacht wel tot de officiele app stores ze ook verkopen
  #23  
Oud 27-08-10, 21:41
Spie2 Spie2 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk bericht
Heb je het toestel binnengebracht bij Mobistar en hebben ze het dan ook naar dynafix opgestuurd ?
Idd bij Mobistar binnengestoken... Vermoedelijk zal het wel Dynafix zijn, maar ik kan wel nergens iets van referentie terugvinden. De iPhone zat in een zwart doosje ... met als opschrift: SWAP STOCK ! Swap number = 8.796 (wow ... bijna 9.000 stuks al
  #24  
Oud 27-08-10, 21:45
Spie2 Spie2 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
tja ik wacht wel tot de officiele app stores ze ook verkopen
Wat versta jij onder een officiële Apple store: Switch ? Lab9 ?
Zouden deze winkels betere voorwaarden krijgen dan Mobistar ?
Worden zij ook niet via Mobistar voorzien van iPhones ?
Spijtig dat Apple hier geen Apple Store heeft zoals in de meeste steden (Parijs, Londen, NY, ...) .
  #25  
Oud 27-08-10, 21:59
woca woca is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spie2 Bekijk bericht
Wat versta jij onder een officiële Apple store: Switch ? Lab9 ?
Zouden deze winkels betere voorwaarden krijgen dan Mobistar ?
Worden zij ook niet via Mobistar voorzien van iPhones ?
Spijtig dat Apple hier geen Apple Store heeft zoals in de meeste steden (Parijs, Londen, NY, ...) .
winkels zoals Lab9 en Easy-M zullen toch tenminste iets afweten van de iphone. Dus kunnen ze je daar misschien helpen bij problemen. Iemand met kennis van zaken had waarschijnlijk mijn iphone direct kunnen herstellen (vermoedelijk firmware probleem). Maar aangezien Mobistar er niets, maar dan ook niets van af weet moeten ze die direct opsturen en ben je hem voor minstens 4 weken kwijt...
  #26  
Oud 28-08-10, 11:53
Spie2 Spie2 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

deze morgen de "tevredenheids"-enquête voor service na verkoop ingevuld ...
was precies niet echt positief.

Negatieve punten zijn:
- Mobistar weet langs geen kanten hoever het staat met uw herstelling.
- Mobistar beweert niet onder dezelfde voorwaarden te vallen als een Apple store, terwijl Apple in al zijn ondersteuning verwijst naar Mobistar

Positief:
- uiteindelijk wel tevreden met het feit dat ik een nieuw toestel heb gekregen en garantie automatisch is verlengd

Uiteindelijke indruk/ervaring:
- Mobistar = drijfzand tussen u en Apple, wat van de service-na-verkoop een vertragende en onprettige ervaring maakt !
  #27  
Oud 28-08-10, 12:36
woca woca is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spie2 Bekijk bericht
deze morgen de "tevredenheids"-enquête voor service na verkoop ingevuld ...
was precies niet echt positief.

Negatieve punten zijn:
- Mobistar weet langs geen kanten hoever het staat met uw herstelling.
- Mobistar beweert niet onder dezelfde voorwaarden te vallen als een Apple store, terwijl Apple in al zijn ondersteuning verwijst naar Mobistar

Positief:
- uiteindelijk wel tevreden met het feit dat ik een nieuw toestel heb gekregen en garantie automatisch is verlengd

Uiteindelijke indruk/ervaring:
- Mobistar = drijfzand tussen u en Apple, wat van de service-na-verkoop een vertragende en onprettige ervaring maakt !
Goed verwoord, zo ervaar ik het ook.
Ik heb inmiddels een klachtendossier geopend bij Mobistar.

Ik heb gebeld voor een probleem omdat mijn iphone 4 niet meer werkt :

ik: "kunt u mij helpen ivm een probleem met mijn iphone ?"
mobistar-helpdesk : " ...stilte... eeeuuch.. iphone...en wat zou ik daar kunnen aan doen...wij zijn wel mobistar...u moet daarvoor bij apple zijn..."
ik : " Maar meneer, ik heb juist gebeld naar twee verschillende apple stores en het eerste dat ze vroegen is : vanwaar komt uw iphone ? Toen ik zei van Mobistar, dan vertelden ze dat ze niet kunnen en mogen helpen van Mobistar."
mobistar-helpdesk : "wij kunnen daar toch niets aan doen hoor...tis de eerst keer dat ik dat hoor !"
ik : "dus jullie willen wel het geld verdienen, maar geen enkele service verlenen. Als je een toestel koopt van 750 euro, dan verwacht ik wel iets terug kwa service."
mobistar-helpdesk super arrogant) jah, het is niet omdat gij een gsm van 750 euro koopt dat wij daar speciaal een helpdesk voor gaan openen hee. wij verkopen ook samsungs, we hebben wij daar ook geen helpdesk voor."
ik : "ja, maar dan kan ik tenminste wel nog bellen naar de samsung helpdesk, nu krijg ik geen hulp van mobistar NOCH van apple".

Na nog wat meer arrogantie vanwege de mobistar medewerker...
Echt, ik wist niet wat ik hoorde...
ik : "mijnheer, zo wil ik niet te woord gestaan worden, dit gaat voor mij te ver...kunt u mij doorverwijzen naar uw leidinggevende."
mobistar-helpdesk : "nee..."
ik : " mag ik dan even uw naam ?"
mobistar-helpdesk : "Victor"
ik :" familienaam ?"
mobistar-helpdesk : "Dat hoef ik u niet te zeggen"
ik : "Ok, ik weet voldoende, ze zullen het gesprek wel kunnen traceren"
"ik zal toch even informeren bij het management van Mobistar of dit de normale manier is van service leveren."
mobistar-helpdesk : "awel da moet ge zeker doen !"
ik : "u zult er nog van horen"
Mobistar-helpdesk : "awel dat is goe, bedankt hee, tot ziens !

Heb daarna terug contact opgenomen met Mobistar om mijn verhaal te doen en een formele klacht neer te leggen. Dan hebben ze wel geluisterd en mij vriendelijk te woord gestaan. Ik heb zeker een uur gebeld en verschillende mensen gesproken! Ze gingen mijn klachten doorgeven aan een "hoger" niveau en mij daarna terug contacteren...
na twee dagen heb ik er overigens wel nog niets van gehoord..

Als u belt naar de Mobistar helpdesk, dan hoop ik niet dat je Victor aan de lijn krijgt...
Reageren

Labels
iphone, terugname



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar iphone voetbalsterke__ Orange 27 07-01-13 19:29
terugname 3Gs bij aankoop iPhone 4? W34p0ns Orange 2 23-08-10 10:32
iphone 3g en mobistar jeankloot Archief 3 20-11-08 01:28
mobistar iphone in nl mhoutman Archief 4 20-09-08 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.