iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   GRATIS iPhone 4 16GB reservering over (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/67709-gratis-iphone-4-16gb-reservering-over.html)

astin 09-08-10 17:53

GRATIS iPhone 4 16GB reservering over
 
Ik heb 2 weken geleden mijn iPhone 4 besteld bij mobistar in Lommel.
Heb 178 euro aanbetaald en moest er verplicht een accessoire pakket bijnemen (30 euro). Ik heb dit gedaan maar heb hier achteraf spijt van, aangezien ik dit accessoire niet ga gebruiken. Ik wil de iPhone dus eigenlijk liever in UK bestellen zonder het pakket, of bij mediamarkt ofzo halen..

Dus: Wilt iemand hier (gratis) mijn reservering daar overnemen?

Ik stond destijds 8e op de lijst voor een 16GB en er zijn inmiddels een stuk of 7 binnen gekomen...Dus als het goed is ben ik nu 1e en zit ik bij de volgende levering, deze verwachten ze deze week of komende week (er zijn inmiddels 2 leveringen geweest al).

nootje16g 11-08-10 21:51

Is de bestelling ng vrij?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door astin (Bericht 523573)
Ik heb 2 weken geleden mijn iPhone 4 besteld bij mobistar in Lommel.
Heb 178 euro aanbetaald en moest er verplicht een accessoire pakket bijnemen (30 euro). Ik heb dit gedaan maar heb hier achteraf spijt van, aangezien ik dit accessoire niet ga gebruiken. Ik wil de iPhone dus eigenlijk liever in UK bestellen zonder het pakket, of bij mediamarkt ofzo halen..

Dus: Wilt iemand hier (gratis) mijn reservering daar overnemen?

Ik stond destijds 8e op de lijst voor een 16GB en er zijn inmiddels een stuk of 7 binnen gekomen...Dus als het goed is ben ik nu 1e en zit ik bij de volgende levering, deze verwachten ze deze week of komende week (er zijn inmiddels 2 leveringen geweest al).


Sultan 11-08-10 22:27

Je hebt voor meer geld acc,
screensaver: 15 euro
autolader: 19.50
Hoesje:25
;)

astin 12-08-10 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 527081)
Je hebt voor meer geld acc,
screensaver: 15 euro
autolader: 19.50
Hoesje:25
;)

Er is een speciale pakket-korting die 30 euro is, Sultan. ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g (Bericht 527032)
Is de bestelling ng vrij?


Ja die is nog vrij! wil je hem hebben? :)
op te halen in Tilburg of we kunnen ergens afspreken?

nootje16g 12-08-10 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door astin (Bericht 527668)
Er is een speciale pakket-korting die 30 euro is, Sultan. ;)




Ja die is nog vrij! wil je hem hebben? :)
op te halen in Tilburg of we kunnen ergens afspreken?

Heb je hem al bij u liggen of moet hij nog binnen komen? Zou de iphone namelijk op factuur moeten kunnen krijgen omdat die via het bedrijf gaat waar ik werk. Dus als hij nog afgehaald moet worden ben ik zeker geintresseerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.