GRATIS iPhone 4 16GB reservering over discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 weken geleden mijn iPhone 4 besteld bij mobistar in Lommel. Heb 178 euro aanbetaald en moest er verplicht een accessoire pakket bijnemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GRATIS iPhone 4 16GB reservering over
Ik heb 2 weken geleden mijn iPhone 4 besteld bij mobistar in Lommel.
Heb 178 euro aanbetaald en moest er verplicht een accessoire pakket bijnemen (30 euro). Ik heb dit gedaan maar heb hier achteraf spijt van, aangezien ik dit accessoire niet ga gebruiken. Ik wil de iPhone dus eigenlijk liever in UK bestellen zonder het pakket, of bij mediamarkt ofzo halen.. Dus: Wilt iemand hier (gratis) mijn reservering daar overnemen? Ik stond destijds 8e op de lijst voor een 16GB en er zijn inmiddels een stuk of 7 binnen gekomen...Dus als het goed is ben ik nu 1e en zit ik bij de volgende levering, deze verwachten ze deze week of komende week (er zijn inmiddels 2 leveringen geweest al). Laatst gewijzigd door astin; 09-08-10 om 22:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de bestelling ng vrij?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je hebt voor meer geld acc,
screensaver: 15 euro autolader: 19.50 Hoesje:25 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja die is nog vrij! wil je hem hebben? op te halen in Tilburg of we kunnen ergens afspreken? Laatst gewijzigd door Bomans; 12-08-10 om 12:25. Reden: Multi quote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Heb je hem al bij u liggen of moet hij nog binnen komen? Zou de iphone namelijk op factuur moeten kunnen krijgen omdat die via het bedrijf gaat waar ik werk. Dus als hij nog afgehaald moet worden ben ik zeker geintresseerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Centraal] Reservering voor een iPhone 4 over? Meld je hier! | Nairua | Orange | 16 | 30-07-10 09:34 |
Zonder reservering - iPhone 4 ophalen? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-07-10 16:50 |
iPhone 3G Zwitserland: reservering online? | Doblie | Archief | 3 | 12-09-08 20:39 |
|
|