Data verbruik controleren discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan er mij iemand vertellen hoe je je data verbruik kan controleren, ik ben een mobistar klant en heb een iphone 3GS niet ge-jailbracked. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Data verbruik controleren
Hallo,
Kan er mij iemand vertellen hoe je je data verbruik kan controleren, ik ben een mobistar klant en heb een iphone 3GS niet ge-jailbracked. Bestaat er een app voor? kan het ergens anders? thx GroochY
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
staat gewoon bij je instellingen/algemeen/gebruik/gegevens mobiele netwerk
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi zit daar niet bij
|
|
||||
|
||||
Er staat toch duidelijk: gegevens mobiele netwerk
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi zit daar niet bij hoor Want mijn tellertje staat op nul en ik doe alles via mn Wi-Fi :-D
|
|
|||
|
|||
Bel naar #5580#
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
#5580# is gratis, maar bij mij werken noch #5580# noch #123# vandaag ... Ik krijg de melding:
Sorry, we can't process your request. Please check the validity of your card or call our customer service. Gek, en herstarten van de telefoon helpt niet - probleem bij Mobistar, neem ik aan. |
|
|||
|
|||
uuh oke dankjewel ? ja ik heb Vodafone ga straks ook proberen moet je ook hekje bijdoen?
|
|
|||
|
|||
Ja, hekje moet erbij, maar ik weet niet of dit ook zo bij Vodafone werkt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@ groochy: Als je mobistar klant bent en je hebt je geregistreerd op de site dan zie je normaal op de homepage van de klantenzone je verbruik (onder het tabblad overzicht)
Laatst gewijzigd door AppAddict; 17-08-10 om 00:44. Reden: spelling |
|
|||
|
|||
ik heb ook hetzelfde probleem, ik wil m'n verbruik meten door te bellen naar #5580#,
en ik krijg: "Fout bij uitvoeren onderzoek" ben al blij dat ik niet alleen ben. heb iPhone 4 |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de #5580# opnieuw sinds een weekje, maar soms krijg ik ook een foutmelding ... Mobistar zeker?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data verbruik meten per app | dafoolio | iPhone Apps | 11 | 01-02-12 00:29 |
verbruik mobiele data | SuperDidi | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 02:14 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Maandelijks data-verbruik | djgns | Overige providers Nederland | 19 | 14-08-10 11:34 |
KPN internet, niet op data verbruik | jlrens | KPN | 1 | 04-04-10 00:06 |
|
|