Mobistar data storing? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Het lukt mij de hele dag al niet om via 3G te surfen. Mijn iPhone toont nochtans overal het 3G teken, maar bij elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar data storing?
Hoi
Het lukt mij de hele dag al niet om via 3G te surfen. Mijn iPhone toont nochtans overal het 3G teken, maar bij elke poging om er gebruik van te maken krijg ik volgende melding: "Pagina openen niet mogelijk Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert." Deze melding krijg ik bij het openen van gelijk welke pagina. Ook google maps laadt niet meer. Iemand nog deze problemen? Kan dit aan verkeerde instellingen liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb dit ook al meerdere gehad maar dit is daarom niet altijd over heel belgie.
anders een bellen naar mobistar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar data storing? | halvebelg | Koopinformatie België | 35 | 13-07-10 14:58 |
(Vodafone) Mobiel data activeren niet mogelijk; storing? | martwout | Vodafone | 9 | 22-05-10 12:17 |
Problemen data Mobistar | Konfu | Orange | 24 | 25-10-09 00:34 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|