Wifi connectieproblemen iPhone 4 na update iOS 5.0.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee dagen heb ik iOS 5.0.1 geinstalleerd op mijn iPhone 4 en sindsdien problemen met het verbinden en herkennen van WiFi-netwerken. Ik heb reeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi connectieproblemen iPhone 4 na update iOS 5.0.1
Sinds twee dagen heb ik iOS 5.0.1 geinstalleerd op mijn iPhone 4 en sindsdien problemen met het verbinden en herkennen van Wi-Fi-netwerken.
Ik heb reeds netwerkinstellingen hersteld en zojuist ook een volledig herstel toegepast, allebei zonder succes. Het is niet zo dat hij helemaal geen netwerken meer herkend. Netwerk thuis vindt hij 1 op de 5 keer, maximaal vijf minuten verbonden. Netwerk op mijn universiteit wordt daarintegen helemaal niet gevonden. Op internet heb ik gezien dat er meerdere mensen met dit probleem zijn na update, maar nog geen oplossing gevonden. Kan iemand mij misschien hiermee helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent niet de enige... Heb net de iPhone 4S binnen en upgedate naar iOS 5.0.1 en nu het zelfde probleem...
Zie: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...i-antenne.html |
|
|||
|
|||
Ik had het ook... heb de firmware van mijn router ge-update en het werkt weer
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem , soms wel en dan weer niet Wi-Fi, alles geprobeerd. wordt er gek van.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 14:21 ---------- heb ik ook gedaan en werkt nog niet :-( , wie heeft er een oplossing? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 15:55 ---------- ONDERSTAANDE HEB IK GEDAAN EN HET LUKT ButcherJF iPhone(club) Guru » iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1] [Jailbreak: Nee] » iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0] [Jailbreak: Nee] » Windows Geregistreerd: 22 november 2007 Locatie: Er gaat niets boven Groningen Berichten: 3.429 Heeft mogelijk te maken met interferentie van andere Wi-Finetwerken in de buurt. Stel in je router een vast kanaal in, welke niet of weing gebruikt wordt in de omgeving. Welk kanaal dat is kun je vinden met inSSIDer. __________________ Wiki: Begrippen Wiki: Handleidingen => geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <= #5 9 november 2011, 12:02 kal_el » iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0] [Jailbreak: Ja] » Ik heb geen iPad » Windows Geregistreerd: 9 oktober 2008 Locatie: Oost-Vlaanderen Berichten: 457 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Heeft mogelijk te maken met interferentie van andere Wi-Finetwerken in de buurt. Stel in je router een vast kanaal in, welke niet of weing gebruikt wordt in de omgeving. Welk kanaal dat is kun je vinden met inSSIDer. Gewoon 1, 6 of 11 gebruiken. Minst inteferentie op. Zelf raad ik 11 aan aangezien 1 en 6 meestal standaard in routers gebruikt worden en mensen dit zelden aanpassen. Maar op kanaal 11 heb je tenmintse geen interferentie van kanaal 10, 12 en 13 |
Labels |
ios 5.0.1, iphone 4, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi & ios 5 | knarf18 | Wi-Fi | 5 | 06-12-11 14:57 |
iPhone 4 update iOS 5 | harmpie21 | iPhone algemeen | 8 | 16-10-11 14:39 |
ios 5 en Wi-Fi syncen | Gustf | Wi-Fi | 2 | 14-10-11 12:54 |
Geen iMessage na update iOS 5 op iPhone 4 | Jubaior | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 02:12 |
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 | Mteylingen | iTunes | 0 | 15-09-10 01:34 |
|
|