Problemen Wifi na reset router discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een groot probleem. Ik heb laatst mijn router gereset en sindsdien werkt de Wifi-functie niet meer. Mijn Playstation kan geen verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen Wi-Fi na reset router
Hallo,
Ik zit met een groot probleem. Ik heb laatst mijn router gereset en sindsdien werkt de Wi-Fi-functie niet meer. Mijn Playstation kan geen verbinding meer maken noch mijn iPod. Het gekke is dan wel dat mijn computer wel gewoon werkt (met draad), net als de laptop van mijn ouders (draadloos). Mijn modem heb ik al aan/uit gedaan, maar zonder resultaat. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben, want dit is bijzonder vervelend. Met vriendelijke groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet via een -best bekabelde- pc eens via de web interface eens kijken of al je instellingen juist zijn en of je router je toestellen een ip-adres geeft. Zet eventueel je router open (zonder paswoord dus)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik had mijn in mijn routerinstellingen een vast IP aan mijn PS3 gegeven. Ik heb dit vaste IP weggehaald en nu doet mijn iPod het weer! Harstikke bedankt nogmaals!
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het zo snel is opgelost!
// slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router | Muracatun | Wi-Fi | 5 | 20-09-11 23:34 |
iPad2 (was: Wi-Fi router) | Playa | Koopinformatie Nederland | 14 | 21-04-11 22:13 |
Wi-Fi probleem met Belkin Router | frenske1973 | Wi-Fi | 0 | 23-06-10 22:30 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Wi-Fi Problemen door router?!? | litmanen10 | Wi-Fi | 5 | 18-08-09 02:13 |
|
|