Contacten verdwijnen bij WiFi verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone4s geen wifi aan heb staan en ik maak een nieuw contactpersoon (nr, email, adres,...) aan, werkt alles perfect. De naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten verdwijnen bij Wi-Fi verbinding
Als ik op mijn iPhone4s geen Wi-Fi aan heb staan en ik maak een nieuw contactpersoon (nr, email, adres,...) aan, werkt alles perfect. De naam verschijnt bij bellen, zoeken, ... Echter van zodra ik een Wi-Fi verbinding maak verdwijnen sinds kort mijn allernieuwste contactpersonen (niet alle). Ook eerst synchroniseren met macbook helpt niet. Iemand ervaring mee? Iemand die weet hoe dit komt en wat je er aan kan doen? Bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staan ze wel in iCloud?
|
|
|||
|
|||
Neen, staan niet in iCloud (ik heb momenteel niets in iCloud staan)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Geluidje bij nieuwe Wi-Fi verbinding | vuurvreter | Wi-Fi | 1 | 21-11-10 18:18 |
apps verdwijnen bij update | leny2e | iPhone Apps | 2 | 15-08-10 21:33 |
Mailtjes verdwijnen bij verplaatsen | Oppie | iPhone algemeen | 4 | 17-06-08 16:07 |
|
|