Wisselen tussen WiFi en 3G discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een iPhone 4S. Het toestel is absoluut naar tevredenheid, op enkele puntjes na. Een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wisselen tussen Wi-Fi en 3G
Hallo mensen,
Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een iPhone 4S. Het toestel is absoluut naar tevredenheid, op enkele puntjes na. Een van die dingen is het internetten buitenshuis. In huis werkt het perfect, hier gebruik ik Wi-Fi. Ik merk echter, dat wanneer ik onderweg ben, internet vaak niet kan laden, ook niet op plekken waar het bereik 100% is. Wanneer ik het toestel uitzet en vervolgens weer aan, werkt het wel gewoon. Wanneer ik naar huis ga en in het bereik van Wi-Fi ben, werkt het ook weer. Zijn er mensen die deze problemen herkennen? En belangrijker nog, mensen die een oplossing hiervoor hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste,
U zou kunnen proberen de netwerkinstellingen te resetten. Dit kan onder: Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Excuus, de carrier is jouw provider. Het toestel maakt op het moment via bepaalde instellingen connectiviteit met jouw provider. Wat er gebeurt wanneer je de instellingen reset, is dat er opnieuw zoals uit de fabriek, verbinding wordt gemaakt met je provider en de instellingen daarvoor worden opgeslagen.
Indien er een fout in die instellingen staat, kunnen er problemen onstaan waar de TS last van heeft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simkaart wisselen tussen iPhone 3GS en iPhone4 | pindarts | Odido (T-Mobile) | 17 | 14-12-10 21:31 |
Wisselen tussen QWERTY en tekens | mlc1 | iPhone algemeen | 4 | 01-12-08 11:18 |
GPS verschil tussen Wi-Fi en 3G | Marbo | Wi-Fi | 2 | 03-11-08 23:50 |
|
|