Wifi weg na opladen 's nachts discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb een klein probleempje met de Wifi verbinding op mijn telefoon en op mijn Ipad. Als ik 's nachts mijn Iphone oplaad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi weg na opladen 's nachts
Hallo allen,
Ik heb een klein probleempje met de Wi-Fi verbinding op mijn telefoon en op mijn Ipad. Als ik 's nachts mijn Iphone oplaad dan krijg ik in de ochtend geen verbinding meer met mijn Wi-Fi. Hij geeft wel de verbinding weer, maar deze moet elke keer eerst herstelt worden. Dit geldt ook voor mijn Ipad, deze moet bijna elke keer als ik wil internetten de verbinding herstellen. Iemand dit ooit eerder meegemaakt of een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik op mijn laptop "ipconfig /all" invoer bij CMD.exe dan krijg ik een lijst te zien met daarin de leasetijd van 3 dagen. Dit lijkt mij dus niet het probleem, iemand nog een andere oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 's nachts opladen ? | RensVDW | iPhone algemeen | 14 | 28-12-12 11:43 |
Wi-Fi valt weg | meg1986 | Wi-Fi | 3 | 05-07-12 22:09 |
'S nachts opladen. | MS23 | iPhone algemeen | 1 | 27-06-11 23:51 |
Wi-Fi werkt 'tijdelijk' niet meer na opladen in craddle | xanadu.dm | Wi-Fi | 0 | 21-07-08 19:16 |
|
|