Problemen met wifi verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar dagen geleden een wifi repeater aangeschaft om een beter signaal te ontvangen boven op mijn kamer. Deze heb ik aangesloten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Wi-Fi verbinding
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden een Wi-Fi repeater aangeschaft om een beter signaal te ontvangen boven op mijn kamer. Deze heb ik aangesloten en na een vlugge installatie had ik een hele sterke Wi-Fi verbinding! (Dit was een goedkope repeater van Dixons) Echter ben ik erachter gekomen dat vervolgens de rest van de bewoners geen gebruik meer konden maken van de gewone Wi-Fi verbinding... Dit is dus niet de oplossing. Het modem van UPC is niet van mij en ik heb ook de rechten niet om met die instellingen te spelen. Nou vertelde mij iemand dat ik met de airport express dit wel kan bereiken. Is dat zo? Even op een rijtje wat mijn wensen zijn: - versterkte Wi-Fi verbinding op mijn kamer boven - beschikking tot een LAN kabel op mijn kamer - rest van de bewoners moeten gewoon gebruik kunnen maken van Wi-Fi beneden - er kan niets veranderd worden aan de opstelling beneden - er kan niets worden gewijzigd in de instellingen van het UPC modem Is dit te bereiken via de airport express? Bedankt alvast! Groetjes, Yunie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
AE als Bridge gebruiken is perfect mogelijk. Instellingen kan je via je PC doen. Of via je iDevice. hoe? bv hier; Airport Express as Wireless Bridge - YouTube
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel gebruik ik als router een Airport Extreme en die werkt dan wel weer voortreffelijk. Uiteindelijk bleek in mijn geval voor de 2e verdieping een Devolo-systeem (bij router) gecombineerd met Linksys accesspoint op de 2e verdieping een perfecte oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met verbinding itunes ! | Nando92 | iTunes | 2 | 14-12-11 14:07 |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Problemen met verbinding | Trekhond | Orange | 0 | 28-03-11 13:49 |
Problemen met GPRS verbinding | oliebol | Orange | 0 | 03-04-10 12:16 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|