Mijn wifi van iphone is grijs/uit discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een week geleden Iphone 4s gekocht en ik kwam er achter dat mijn wif grijs is je kan ook niet schuiven wel werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Wi-Fi van iphone is grijs/uit
ik heb een week geleden Iphone 4s gekocht
en ik kwam er achter dat mijn wif grijs is je kan ook niet schuiven wel werkt mobile internet (beltegoed) dus Wi-Fi antenne is niet kapot heb hem ookal opgestuurt en nieuwe binnengekregen en ik heb nog steeds last van die fout vriezer/haardroger en al die opties ga ik niet doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oja als ik iphone restore kan ik ook niet kiezen met welke Wi-Fi ik wil connecten
voor apple ID |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe Wi-Fi chip erin zal ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi knop
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds 7.0.3. Andere telefoon gehad, geupdated en reservekopie terug gezet. Binnen 2 dagen weer hetzelfde probleem. Kon ik nog een keer herstellen met een netwerk reset maar nu zit hij weer vast. Moet dus wel een softwareprobleem zijn. Ik heb ook een Ipad en een andere Iphone, die hebben geen last.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
grijs, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi | daviej13 | iPhone algemeen | 28 | 20-02-14 13:19 |
Wi-Fi schakelaar grijs iphone 3G | veerle14 | iPhone algemeen | 16 | 28-06-13 14:51 |
iPhone 3gs Wi-Fi en bluetooth grijs, valt telkens uit | thijmenmortier | Wi-Fi | 2 | 24-08-11 14:55 |
update 3.0 naar 3.12 Wi-Fi aan/uit grijs, lege modem firmware | master | Wi-Fi | 3 | 20-04-10 22:36 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
|
|