MacBook Air discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag, onlangs een gloednieuwe iMac aangeschaft. Het betreft de MacBook Air 128GB 13.3' Nu mijn vraag of probleem of update-probeem. I don't know, but I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MacBook Air
goedemiddag,
onlangs een gloednieuwe iMac aangeschaft. Het betreft de MacBook Air 128GB 13.3' Nu mijn vraag of probleem of update-probeem. I don't know, but I will ask. Sinds 2 dagen gebruik ik mijn prachtige Mac, echter heb ik ook gehad dat het internet 2 x uitviel, maar wel vol verbonden was. Eerste keer was thuis, daarna op mijn werk, dus het ligt niet aan de modem. Met mijn oude laptop had ik hier nooit problemen mee op mijn werk, windows lappie. Als ik naar Wi-Fi ga, Wi-Fi uitschakel en weer inschakel, handeling van max 5 seconden dan werkt het internet gewoon weer.. Waar zou dit aan kunnen liggen? Details: IOS X Yosemite Thank y'all |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Onder Programma's
|
|
|||
|
|||
Update:
Nieuwe Macbook opgehaald, kreeg direct een nieuwe mee, maar ervaar hetzelfde probleem. Tot nu toe 1x meegemaakt tijdens een boeking. Ik denk toch dat het inderdaad ligt aan de router of niet? Maar wat als dit probleem zich ook afspeelt op mijn stage? Dus exact hetzelfde probleem als de vorige. Waar zou het dan aan kunnen liggen? Thanks y'all. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air 2 of Macbook Air 11 inch? | pdavie2311 | iPad algemeen | 11 | 08-11-14 13:32 |
MacBook Air Keyboard | Cancunlover | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-07-08 10:43 |
|
|