Problemen met wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal Ik heb me juist een iphone gekocht en het is nog een beetje zoeken hoe het toestel juist werkt. Sinds kort vindt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Wi-Fi
hallo allemaal
Ik heb me juist een iphone gekocht en het is nog een beetje zoeken hoe het toestel juist werkt. Sinds kort vindt hij geen Wi-Fi-netwerk terug, ook al is er eentje aanwezig. Heb dit zowel thuis als op mijn werk. Ik ga dus naar instellingen - Wi-Fi en zet mijn Wi-Fi aan en krijg telkens "Kies een netwerk..." - en dan "anders...". In het begin kreeg ik steeds een lijstje met de beschikbare netwerken maar nu niet meer... Hoe kan ik dit verhelpen? Bedankt hoor! Cindy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je al een keer gehersteld in itunes
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook echt vreselijk heeft niemand dan een oplossing ?
|
|
|||
|
|||
Kwam tot de ontdekking dat mijn bluetooth ook niet werkte! Toestel is nu binnen voor reparatie, schandalig eigenlijk, heb het vorige week aangekocht....
|
|
|||
|
|||
Echt moet je hem repareren want bij mij is het precies hetzelfde
|
|
||||
|
||||
Heb je al Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb alles gereset op mijn telefoon en op mijn computer zelfs op 2 computers.
|
|
|||
|
|||
ja heb dat ook gedaan, eerst gewoon op mijn gsm en nadien ook eens via itunes... niets hielp. Ze hebben me gezegd dat het een hardware-probleem is.
|
|
|||
|
|||
en moet zeggen, de problemen waren er na de update (2.2)
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook voor maar misschien helpt het de router even 10 seconden uitzetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met Wi-Fi | flammy88 | Wi-Fi | 7 | 22-02-11 14:46 |
Problemen met Wi-Fi na jailbreak | ceylanbey | Wi-Fi | 1 | 14-10-10 19:20 |
Problemen met 3G en Wi-Fi | Spank | Wi-Fi | 2 | 09-05-09 09:17 |
Wi-Fi Problemen met Bootloader 4.6 ? | ArB | Archief | 2 | 03-06-08 18:23 |
Wi-Fi Problemen met Bootloader 3.9 ? | ArB | Unlock [archief] | 1 | 18-03-08 18:04 |
|
|