Greyed-out, replacement discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) In augustus heb ik een witthe iPhone gekocht in Lecco Italie. Nu, sinds twee dagen is mijn wi-fi greyed out. Erg balen uiteraard. Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Greyed-out, replacement
In augustus heb ik een witthe iPhone gekocht in Lecco Italie.
Nu, sinds twee dagen is mijn wi-fi greyed out. Erg balen uiteraard. Ik ben ermee naar een service centre geweest (ik woon in Singapore) en die hebben er naar gekeken... Conclusie: comboard kapot en dus iPhone vervangen! Ik heb de winkel in Italie gebeld, en zij willen de iPhone niet naar me opsturen. De Iphone moet worden opgehaald. Goed, ik kom dus niet 1,2,3 in Lecco Italie. Dus, is er iemand die toevallig binnenkort daar in de buurt is? Je kunt 50E van me krijgen als je de iPhone voor me ophaalt en hem naar me opstuurt. ik zal uiteraard de mailkosten voor mijn rekening nemen. Indien je interesse hebt, laat het me weten! Uiteraard bij voorbaat dank voor alle hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi greyed out. | ThaGhost | Wi-Fi | 16 | 27-06-15 11:37 |
Backcover (replacement) | borisbaco | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 30-10-11 12:19 |
Wi-Fi GREYED out (N/A) | vSven | Wi-Fi | 0 | 04-12-10 09:32 |
iphone applicatiebeheer greyed out | eklumpers | iTunes | 0 | 10-09-09 17:33 |
|
|