wifi wachtwoord! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag mijn i phone binnen gekregen en gelijk ermee aan de slag gegaan. nou wil het alleen zijn dat mijn telefoon elke keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi wachtwoord!
ik heb vandaag mijn i phone binnen gekregen en gelijk ermee aan de slag gegaan.
nou wil het alleen zijn dat mijn telefoon elke keer om het Wi-Fi wacht woord vraagt. mijn adres staat er wel in en als ik daar op klik moet ik een wacht woord invoeren... maar ik zou niet weten wat het wacht woord is en in mijn papieren zie ik ook niet veel staan... wie o wie kan me helepen? en via i tunes wil ik ook muziek erop zetten maar mijn telefoon staat er wel tussen als ik hem aan sluit maar als ik een podcast erop wil zetten!!! zou niet weten hoe. en dan ook elke keer word er gevraagd naar een wachtwoord ofzo... hoop snel antworrd te hebben... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat Wi-Fi wachtwoord is ingesteld op je router, daar dus even checken wat het is.
|
|
|||
|
|||
vertel...router? waat kan ik dat vinden....
|
|
|||
|
|||
Of access point, of soms zelfs modem (indien modem met ingebouwd Wi-Fi/router). Hier moet bij beveiliging ergens de passkey zijn opgegeven/ingesteld die je op je iPhone moet intypen. Zie handleiding van je modem/router/accespoint voor meer info.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi wachtwoord zichtbaar maken | Jean72 | Wi-Fi | 5 | 30-08-14 21:31 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Gebruikersnaam en wachtwoord voor Wi-Fi | YvonneKr | Wi-Fi | 15 | 05-01-10 21:40 |
Wi-Fi vergeet wachtwoord | macron | Wi-Fi | 0 | 27-08-08 00:26 |
|
|