iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/36207-3-0-vind-wifi-maar-werkt-niet.html)

tommehh 20-06-09 15:49

3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet
 
sinds ik naar 3.0 ben gegaan, kan ik wel nog verbinding maken m'n Wi-Fi maar als ik in safari naar een site probeer te gaan of probeer verbinding te maken met de appstore of cydia dan lukt dit niet omdat hij zegt dat er geen verbinding is.

ik heb de netwerkinstellingen al gereset en iphone al verschillende malen gereboot maar dat helpt.

iemand enig idee of een restore of iets anders kan werken?

sac555 20-06-09 18:40

Ik heb hetzelfde probleem...:(

ben op andere sites ook al gaan zien en we zijn niet de enige met dit probleem., mss komt dev team wel met een oplossing?

WDS001 20-06-09 19:06

Ik had ook problemen met Wi-Fi en na een restore zijn deze (gedeeltelijk) verdwenen, dus dat kan misschien wel helpen..

tommehh 20-06-09 20:25

een restore heeft niet geholpen, iemand anders enig idee?

tommehh 21-06-09 13:09

ff een bumpje omdat ik het probleem toch wel graag opgelost zou willen zien en ook omdat ik wil weten of er nog mensen zijn met dit probleem.

sac555 21-06-09 13:13

heb ook nog steeds dat probleem en op meerder fora hebben ook meerdere mensen geen internet connectie noch Wi-Fi dat werkt.
Restore is niet gelukt , ben nu zelf al mijn apps kwijt op de Iphone... En als ik via de reserve copy op Itunes alles terugzet lukt dat ook buiten de apps.

gup 21-06-09 19:17

3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet
 
Ik trok even wit weg toen ik zag dat nog niemand de oplossing had voor dit probleem... want ik had ook wel Wi-Fi maar geen internet... Ik heb 'vergeet netwerk' gedaan en opnieuw aangemeld... en alles werkte weer. Hopelijk is het voor jullie ook zo simpel.

sac555 21-06-09 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gup (Bericht 305619)
Ik trok even wit weg toen ik zag dat nog niemand de oplossing had voor dit probleem... want ik had ook wel Wi-Fi maar geen internet... Ik heb 'vergeet netwerk' gedaan en opnieuw aangemeld... en alles werkte weer. Hopelijk is het voor jullie ook zo simpel.

heb het geprobeerd maar helpt spijtig genoeg niet...

XQlusive 28-06-09 12:13

heb precies hetzelfde; de eerste keer werkte "vergeet netwerk", nu lijkt niks meer te helpen... Erg vervelend

Timelord 28-06-09 12:54

Ik heb een Itouch met 3.0, maar ik heb nergens last van.
Misschien komt dat wel omdat mijn Itouch nog steeds legaal is ? :D

Meestal is het beter om niet gelijk het nieuwste van het nieuwste er op te zetten maar eerst te wachten tot er enkele kinderziektes uitgehaald zijn. ;)

WDS001 28-06-09 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timelord (Bericht 313049)
Ik heb een Itouch met 3.0, maar ik heb nergens last van.
Misschien komt dat wel omdat mijn Itouch nog steeds legaal is ? :D

Meestal is het beter om niet gelijk het nieuwste van het nieuwste er op te zetten maar eerst te wachten tot er enkele kinderziektes uitgehaald zijn. ;)

Misschien komt dat wel omdat jij een iPod Touch hebt en al de rest hier een iPhone ;)

Ik ken iemand die ook een iPod Touch heeft en die heeft óók nergens last van.. :D

XQlusive 28-06-09 13:04

Na wat speurwerk op het internet, lijkt het aan de beveiliging van het netwerk te liggen. WPA trekt ie niet; tenminste bij mij. Nadat ik de beveiliging er comp-leet af heb gehaald, verbind ik zonder problemen weer met Wi-Fi.
WEP schijnt wel te werken, maar ik krijg mijn router nog niet zo ver :-) even mee stoeien nog maar, maar misschien dat dit ook voor jullie werkt!

Edit: ligt idd aan WPA beveiliging; WEP pakt ie ook gewoon bij mij...

Timelord 28-06-09 13:13

Ik vind een Ipod te duur, vandaar de Itouch :D

i(Phone) 28-06-09 17:48

een iTouch is een iPod, ofniet soms?

Timelord 28-06-09 17:51

Ja stom van mij, het had moeten zijn:

Een Iphone vind ik te duur, aangezien ik toch niet bel. :D

jamy015 28-06-09 18:37

Met WEP doet internet het op de Mac niet. *slaat hoofd op toetsenbord*


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.