Probelemen WiFi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een probleem met WiFi. Als ik nu wil verbinden met WiFi krijg ik de verbinding verbinden met netwerk..... niet mogelijk. Hij deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probelemen Wi-Fi
Hallo
Ik heb een probleem met Wi-Fi. Als ik nu wil verbinden met Wi-Fi krijg ik de verbinding verbinden met netwerk..... niet mogelijk. Hij deed het voorheen wel gewoon. Ik heb vanalles gebrobeert. Niet alleen met de iphone. Maar ook een nieuwe router gepakt. Is er iets hoe ik dit kan oplossen of is dit een fout van de Iphone en moet ik ermee terug.. Ik kon hier verder niks over vinden op het forum. Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier enkele mogelijke oplossingen:
-Netwerkinstellingen resetten (iphone) -Router resetten (aan/uit) -Router firmware updaten Indien geen van eerder vernoemde werkt, evt. iphone herstellen. |
|
|||
|
|||
kj tnx die eerrste 2 dingen heb ik al gedaan. De update van de router ook al maar dat is een tiijdje gelden dus zal eens kijken of er een nieuwe update is. Het rare is alleen dat de Wi-Fi het niet meer deed nadat ik de router hed gereset. maar zal een kijken naar een nieuwe update van de router.
|
|
||||
|
||||
Had hetzelfde probleem enige tijd geleden, toen heeft router firmware update flink geholpen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer met een andere iPhone,laptops,... op je router. Werkt dat wel, dan zal je eerder het probleem bij je iPhone mogen gaan zoeken. Werkt dat niet, ja dan mag je router nakijken |
|
|||
|
|||
ja dat heb ik ook gedaan. dat is het hem juist computers, laptops en een Itouch werken wel gewoon.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekker Ipohne 4 probelemen niv wintertijd | dynamo | Archief | 2 | 01-11-10 16:38 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk | pieter0000 | Wi-Fi | 1 | 22-01-09 21:52 |
|
|