iPhone vraagt om Roaming bij wifi? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Een Duitse collega (dus Duits abbo) van mij heeft een raar probleem. Als hij telefoon in Flight mode zet en dan gebruikt wil maken van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vraagt om Roaming bij Wi-Fi?
Een Duitse collega (dus Duits abbo) van mij heeft een raar probleem. Als hij telefoon in Flight mode zet en dan gebruikt wil maken van het Wi-Fi-netwerk (in Nederland) vraagt zijn telefoon om roaming aan te zetten. Dat is dus precies wat je niet wilt. Kent iemand dit probleem? Hij heeft een 3GS.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Simkaart eruit halen?
|
|||
|
|||
Is dit normaal dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok je bedoelt even eruit en erin. Ik dacht SIM eruit als je wilt internetten via Wi-Fi. Ik zal het hem vragen.
|
Labels |
flight mode, flightmode, roaming, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie | iphoneremon | iTunes | 42 | 15-07-16 17:08 |
geen Wi-Fi wel 3G roaming | clubmemberjohn | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 21-12-10 12:24 |
iPhone: Iphone 4 (versie 4.1) dummie vraagt hulp bij unlocken en simlockvrij maken!! | AnnekeBV | Jailbreak | 1 | 09-10-10 15:22 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|