Wifi wachtwoorden zien. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs de iphone3 vervangen voor de 4. ook heb ik 2x de iphone 3 vervangen gekregen ivm problemen. Ik heb op diverse adressen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi wachtwoorden zien.
Ik heb onlangs de iphone3 vervangen voor de 4.
ook heb ik 2x de iphone 3 vervangen gekregen ivm problemen. Ik heb op diverse adressen van vrienden , werk enz deze wachtwoorden, en iedere keer moet ik opnieuw de Wi-Fi wachtwoorden opnieuw vragen en invoeren . Is daar nu geen eenvoudige manier voor?? Ik hoor het graag . Heb hier al iets van proberen te zoeken , maar nog niet echt iets gevonden. Erwin. Laatst gewijzigd door ErwinS; 07-10-10 om 19:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Backup terugzetten (vanuit iTunes) op je nieuwe toestel(len) Wi-Fi gegevens worden dan ook teruggezet. Klaar is Kees.
|
|
|||
|
|||
Mail ze naar jezelf
Op het moment dat je ze weer nodig hebt open je je email en lees je ze op en vul je ze in. Of ouderwts op een papiertje schrijven en terugzetten enz enz zo hoef je niet steeds de wachtwoorden te vragen. Slim he, had je bijna zelf kunnen bedenken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachtwoorden en logins | lindavanuden | iPhone Apps | 5 | 31-07-10 00:36 |
Wi-Fi wachtwoorden | Pringle | Wi-Fi | 0 | 29-06-10 18:12 |
iPhone zegt dat Wi-Fi en BT wachtwoorden fout zijn... | w.d | Wi-Fi | 0 | 28-08-08 09:57 |
wachtwoorden ????? | redrum_63 | Archief | 1 | 26-08-08 20:00 |
Wi-Fi - WPA Code Etc. Zien. | Kayserii | Wi-Fi | 5 | 20-05-08 23:00 |
|
|