Bleutooth en Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , kan iemand mij vertellen hoe ik bleutooth en Wifi kan inschakelen bij een Iphone 4 ? Zie ze namelijk wel staan in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bleutooth en Wi-Fi
Hallo , kan iemand mij vertellen hoe ik bleutooth en Wi-Fi kan inschakelen bij een Iphone 4 ?
Zie ze namelijk wel staan in de menu's maar kan ze niet selecteren !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt bij Wi-Fi een soort van schuifje omzetten. Zodra die blauw is ipv. grijs staat Wi-Fi aan en zoekt hij automatisch naar Wi-Fi netwerken.
Bluetooth kun je gewoon aanzetten. Dan zie je rechtsbovenin je menubalk een bluetooth tekentje. Licht grijs = Wel aan maar geen verbinding met iets // Zwart = Verbinding met iets.
|
|||
|
|||
Dat "gewoon" aanzetten is nu net het probleem !
Bleutooth is lichtgrijs en er staat achter niet beschikbaar !!! Bij Wi-Fi het zelfde en hier staat geen Wi-Fi achter. Maar kan niks met schuifje of iets doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou nu kunnen schrijven "doe een herstel van de iPhone", maar dat gaat helaas niet helpen als de chip defect is. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 27-05-11 om 10:53. Reden: Taalfouten |
|
|||
|
|||
Zou dat betekenen dat het moederbord een defect heeft of is dat iets wat ergens los zit ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij info staat bij bleutooth 00:00:00:00 enz !?
en bij Wi-Fi adres N/A |
|
|||
|
|||
Hij was gevallen , en heeft hierdoor geen garantie meer.
Anders was ik er al lang mee retour gegaan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk kun je hier weinig tot niks mee.
Herstellen kun je proberen maar zal niks opleveren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry dan daarvoor. Maar zie op het internet dezelfde problemen voorbij komen van toestellen die niet gevallen zijn. Dus gevallen of niet , dat wil niet altijd wat zeggen hoor. gr. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan wisten we in ieder geval dat het toestel geen garantie meer had Maakt verder ook niet uit hoor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor Iphone als afstandsbediening TV via bleutooth/Wi-Fi? | bartkee | iPhone Apps | 4 | 18-07-11 11:00 |
Iphone 4 bleutooth | conner | iPhone algemeen | 0 | 21-01-11 01:11 |
bleutooth | Flipke1405 | iPhone algemeen | 0 | 28-11-10 14:35 |
Bleutooth | downer | Archief | 1 | 13-03-10 14:43 |
Bleutooth headset | TomD | Koopinformatie Nederland | 2 | 28-12-08 12:20 |
|
|