iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi iphone4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/95694-wifi-iphone4.html)

dannytatt 19-07-11 16:58

Wi-Fi iphone4
 
goedemiddag

ik ben nu ondertussen enkele weken bezig om mijn iphone 4 op mijn eigen onbeveiligd netwerk te krijgen,maar helaas slaag ik hier niet in .

vrienden van mij komen gewoon op mijn draadloos netwerk zonder enige problemen met htc`s en iphones

ik zelf had met de oude 3g nooit problemen..

ik zoek een netwerk zie de mijne klik op verbinding maken en geeft aan kan geen verbinding maken.

nu las ik over de functie vergeet dit netwerk,maar die zie ik bij mij dus nergens staan :(

heb alles al geprobeerd restore reset opnieuw instellen netwerk instellingen alles maar helaas mocht het niet baten.

iemand hier nog een idee wat ik kan proberen?


gr

danny

ButcherJF 20-07-11 06:25

Ik had ook problemen met mijn Wi-Fi, het ene apparaat werkte er feilloos op, het andere bijna nooit. Sinds ik in de router een vast kanaal heb ingesteld werkt het perfect op alle apparaten. Raar maar waar...

dannytatt 20-07-11 08:31

bedankt voor je antwoord

alleen heb ik geen idee hoe jou idee uit te voeren helaas.

wat me wel opviel dat als de iphone het netwerk vind er helemaal geen gegevens zijn te zien geen ip niks.....wel raar hij ziet de naam van de router maar de router geeft geen ip door

ButcherJF 21-07-11 07:28

Je zult dan in de instellingen van je router moet gaan, gebruik de handleiding ervan om te zien hoe. Veelal bepaalt de router automatisch welk kanaal wordt gebruikt, maar je kunt dit kanaal ook zelf bepalen en 'vastzetten'. Dat heeft bij mij het probleem dus opgelost.

midnightsun 21-07-11 09:33

Thomson router?
 
Je hebt toch niet toevallig de thomson router van KPN :mad:

Kijk ns wat er gebeurd als je je router herstart

dannytatt 21-07-11 10:03

nee hoor heb een linksys en herstarten ook al geprobeert :(

midnightsun 21-07-11 10:25

2 probeerseltjes
 
Zag in je profile dat je Iphone nog op 3.1 draait zonder JB, of heb je hem onderhand al ge upgrade?

Je andere vrienden met Iphones die wel op je Wi-Fi komen, welk os draaiden die?

Probeerseltje: Al eens geprobeerd om je Wi-Fi wel te beveiligen met een password en dan te kijken wat er dan gebeurd?

En last but not least....geen probelemen met je phone bij andere Wi-Fi's

want dan ligt het toch echt aan je router

succes

dannytatt 21-07-11 20:38

hoi midnightsun....

ik heb geupdate naar de laatste software en klopt geen jb dat komt nog wel want heb deze pas.
en mischien zegt dit je wat...als ik mijn netwerk zoek dan vind de iphone deze echt meteen maar als ik dan naar de gegevens kijken(blauwe pijltje) dan zijn alle vakje leeg dus geen ip niks

waar die vrienden op draaien weet ik niet maar hebben een iphone 3 en een htc nog wat.

en andere Wi-Fi is geen probleem.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.