//

Help! Opeens geen Wi-Fi meer op mijn iphone 3!

Help! Opeens geen Wi-Fi meer op mijn iphone 3! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn iphone. Het zit namelijk zo. Ik ben eergisteren terug van vakantie en kan niet meer op internet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-11, 15:21
ipad2 ipad2 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Help! Opeens geen Wi-Fi meer op mijn iphone 3!

hoi allemaal,

ik heb een probleem met mijn iphone.
Het zit namelijk zo.
Ik ben eergisteren terug van vakantie en kan niet meer op internet. Ik heb gewoon draadloos internet thuis. Op mijn laptop heb ik wel internet. Als ik mijn w8woord en gebruikersnaam intoets staat er netwerk niet gevonden. Het rare is dat als ik naast mijn modem sta ik wel internet heb, maar als ik 2 stappen naar voren doe dan is mijn verbinding helemaal weg. Ook kan ik geen andere netwerken meer vinden. Voor mijn vakantie had ik gewoon overal in het huis verbinding. Ik heb het netwerk al verwijderd en opnieuw aangemaakt maar het wil alsnog niet werken. Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb totaal geen verstand van mijn iphone, dus alle hulp is welkom.

Alvast bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2011 om 14:31 ----------

[/COLOR]O en als ik geen netwerk kan vinden staat er een blauwe E wat betekent dat?

Laatst gewijzigd door XIII; 07-08-11 om 16:00. Reden: Formattering verwijderd; hou het aub leesbaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-11, 17:56
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Heb je de iPhone al aan en uit gezet? Als je dat hebt gedaan probeer dan de netwerkinstellingen te resetten in Instellingen->algemeen->herstel->herstel netwerkinstellingen.

De Blauwe E is de aanduiding voor Edge. Als je in Nederland woont zou je die niet moeten hebben.
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #3  
Oud 04-10-11, 18:51
brad brad is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kai824 Bekijk bericht
Heb je de iPhone al aan en uit gezet? Als je dat hebt gedaan probeer dan de netwerkinstellingen te resetten in Instellingen->algemeen->herstel->herstel netwerkinstellingen.

De Blauwe E is de aanduiding voor Edge. Als je in Nederland woont zou je die niet moeten hebben.
Dat kan absoluut wel, want Vodafone bied op diverse plaatsen gewoon Edge aan sinds dit jaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opeens "geen service" meer lottie41 iPhone algemeen 6 24-11-10 06:34
Kan opeens geen filmpjes meer kijken op Iphone Iphoner94 iPhone algemeen 4 04-06-10 20:01
Werkte perfect, krijg nu opeens geen ip adres meer... ovide_nl iPhone algemeen 0 17-05-10 22:45
geen bereik meer opeens!! HELP dekoolmees iPhone algemeen 11 20-01-09 22:55
Geen trilfunctie meer.... OPEENS!! tish-ie iPhone algemeen 14 03-12-08 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.