//

greyed wifi - wifi kaart kapot?

greyed wifi - wifi kaart kapot? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Wi-Fi werkt niet meer en bij instelling is het grijs. Kan er dus echt helemaal niks meer mee doen. Nu lees ik op oude ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-11, 20:48
blond blond is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot?

Mijn Wi-Fi werkt niet meer en bij instelling is het grijs. Kan er dus echt helemaal niks meer mee doen. Nu lees ik op oude berichten (2009) dat er wel wat mogelijkheden waren maar de links werken niet meer! iemand een manier om dit op te lossen? behalve dan zo snel mogelijk de Iphone 5 bestellen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-11, 21:41
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik heb her en der de vrieskist oplossing gehoord en dit werkte bij mensen. Ook heb ik gelezen dat je eerst in instellingen 3G moet uitzetten, vervolgens zet je je iPhone helemaal uit, laat hem ff uit en dan weer aan. Kijk eens of dat laatste helpt.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 15-09-11, 22:08
blond blond is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard

Nee helaas, alles uitgezet wat er uit te zetten valt maar mocht niet baten. Vrieskist methode als in: Iphone in zak en de vriezer in voor een paar uurtjes?
  #4  
Oud 21-09-11, 06:27
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Paar uurtjes is misschien iets te veel, google er ff op anders, ik ben er trouwens niet verantwoordelijk voor hè
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi greyed out. ThaGhost Wi-Fi 16 27-06-15 10:37
Wi-Fi GREYED out (N/A) vSven Wi-Fi 0 04-12-10 08:32
Wi-Fi is kapot OOOH Wi-Fi 3 11-11-10 22:03
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) djoxid Wi-Fi 2 28-04-09 15:54
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? willydb Wi-Fi 20 21-09-08 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:42.