MMS ontvangen in Oostenrijk discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik zit momenteel in Oostenrijk (internetten via een WiFi-verbinding in het huisje) en kreeg vandaag op mijn iPhone het bericht dat een vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS ontvangen in Oostenrijk
Dag allemaal,
Ik zit momenteel in Oostenrijk (internetten via een Wi-Fi-verbinding in het huisje) en kreeg vandaag op mijn iPhone het bericht dat een vriend mij een MMS-bericht heeft gestuurd, maar dat ik mijn data-roaming aan moet zetten om deze te ontvangen. Ik heb dataroaming expres uit laten staan i.v.m. hoge kosten, en aangezien ik toch een Wi-Fi-verbinding heb als ik in het huisje zit, leek het me niet nodig. In de prijslijst van T-mobile (T-mobile.nl) zie ik echter dat het ontvangen van een MMS gratis is. Wat raden jullie mij aan? Groeten, Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan me niet voorstellen dat MMS in het buitenland bij Tmobile gratis is. Zodra er data over en weer gaat mag (moet) je afrekenen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS ontvangen | iegje | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-10-10 23:19 |
MMS KPN (ontvangen) | Jaapie | Archief | 1 | 18-06-09 11:05 |
Mms ontvangen | internetfreak11 | Archief | 4 | 28-01-09 22:14 |
mms of foto ontvangen | blackpower | Archief | 1 | 07-12-08 12:16 |
MMS Ontvangen/Versturen | markmx | Overige providers Nederland | 65 | 07-03-08 14:24 |
|
|